Bureau Tromp

Bureau Tromp Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bureau Tromp? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company598
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bureau Tromp met 9/10. Gebaseerd op 598 ervaringen.

Arjan Pluimers

Veel informatie in korte tijd als je er blanco instapt. desalnietemin is het tempo en de afwisseling goed. edwin is als persoon rustig, kan alles duidelijk uitleggen en neemt hier ook de tijd voor, ook als iemand iets niet begrijpt.

Jeroen Vriezen

Goed opgezette cursus met genoeg herhaling en praktijkvoorbeelden. zeker tijdens de eerste dagen genoeg tijd om te oefenen, bij de latere dagen mag hier iets meer aandacht aan gegeven worden. .
het 'meekijken' in de bedrijven/processen van je mede cursisten maakt het erg interessant. .
edwin is een enthousiaste trainer die goed naar de behoefte van de klant kijkt en een ruime praktijkervaring heeft.

Diana Stuurman

Training is duidelijk, in een vlot tempo. trainer geeft praktijk voorbeelden die het een of ander duidelijk maken. locatie bij utrecht centraal is goed bereikbaar met openbaar vervoer. de cursus lean six sigma green belt is een aanrader.

Richard van den Bosch

Zeer duidelijk en luchtige uitleg gehad van rogier. hij doet zijn werk met veel enthousiasme en plezier! in de middag spelenderwijs veel geleerd over de stof. deze dag kijk blik ik zeer positief terug.

Vincent Groenewold

Fijne cursusdag op locatie utrecht gehad, informeel en doelgericht, to the point maar ook voldoende ruimte voor vragen en daarbij horende uitleg. samenvattend is de training erg motiverend en vooral leerzaam geweest.

Stephanie Tatuhey Post

Een prettige en duidelijke training waarbij ik de basis heb kunnen leggen voor lean six sigma. ik kan hier nu mee aan de slag in de praktijk en processen verbeteren. met dank aan de trainer, edwin krikke.

Matthijs Hendriks

Prima training en trainer! de kennis wordt op een goede en spontane manier overgebracht. lengte van één dag is prima te doen, met afwisseling tussen leerstof, video's en zelf oefenen. aanrader!.

Henry van Veldhuizen

3 sessies van 2 dagen is een mooie invulling qua tijdsdruk om in relatief korte tijd de lss green belt onder de knie te krijgen. goede opzet met genoeg herhaling, praktijkvoorbeelden en praktische oefeningen om de inhoud goed en relatief makkelijke tot je te nemen. edwin is een fijne trainer die de theorie goed kan uitleggen en verduidelijken met goede praktijkvoorbeelden. net geen 10, er moet tenslotte iets te verbeteren blijven. verbeterpuntje is een begrippenlijst, met name omdat een aantal begrippen zowel in nederlands als engels en soms met verschillende synoniemen worden gebruikt. verder zou het leuk zijn om ook templates te ontvangen van de verschillende tools/documenten om deze gelijk in de praktijk te kunnen toepassen.

Graziella Cappellari

Edwin is een positief ingestelde en zeer motiverende trainer. hij houdt ook rekening met de leerbehoefte van de cursisten door veel ruimte te geven in het vragen stellen. door vele voorbeelden uit zijn eigen omgeving/werkveld te geven, maakt hij de theoretische leerstof meer visueel.

Fontessa Ernst

De cursus is mij erg goed bevallen. de professionele enthousiaste trainer had kennis van zaken en gaf ook iedereen de ruimte om zijn of haar ervaringen te delen met de rest.

Bedrijfsinformatie

Bureau Tromp is een adviesbureau voor Lean en Six Sigma.

Wij leren organisaties om van hun klant een koning te maken en het werk voor medewerkers leuker. We zijn transparant en persoonlijk in onze dienstverlening en gaan pas weg als het werkt. Dit doen we vanuit een oprechte betrokkenheid bij onze opdrachtgevers.
Adres
Herengracht 124