Bureau Tromp

Bureau Tromp Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bureau Tromp? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company564
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bureau Tromp met 9/10. Gebaseerd op 564 ervaringen.

Karsten Burgwal

Was een erg leuke kennismaking met lean! .
wat was er goed? eigenlijk was alles goed geregeld, zowel de trainer(erg enthousiast)als de locatie en eten!.
ik kijk uit naar de green belt!.

Mulder

Positieve training en veel geleerd. de dag vloog voorbij. het is een interessant basis training om kennis te maken met lean six sigma. ik denk om echt erg goed mee aan de slag te gaan de greenbelt essentieel is.

Ernst Wehrmeijer

Goede mix van theorie en praktijk, waarbij florike ook aanvulde met voorbeelden vanuit haar eigen ervarigen. wat mij betreft was 3 x 2 dagen wat lang, had denk ik ook in 4 dagen gepast. lesmateriaal was duidelijk en eigen casus inbrengen als oefening was goed.

Sander de Hek

Prettige en zeer ervaren trainer die de stof goed kan overbrengen. voldoende praktijkvoorbeelden van wat goed gaat en wat beter kan. lesmateriaal was ruim opgesteld, uitgebreide sheets die nu goed als naslag te gebruiken zijn.

Sandy van den Hoeven

Prettige manier van lesgeven. door de actieve opdrachten krijgt het beeld. enthousiasme was groot bij joop. is een kort maar krachtige opleiding, maar wel te doen. zelfs voor iemand met geen achtergrond hierin goed te begrijpen.

Jack Prijs

Prima training. sander is zeer ervaren en speelt goed in op de wensen van de groep. locatie is uitstekend bereikbaar en er is een prima lunch. jammer dat het te behandelen materiaal alleen digitaal beschikbaar is.

Remco Capello

Duidelijke uitleg met veel praktijkvoorbeelden van de docente en oefeningen waarbij je processen uit je eigen werkomgeving kunt gebruiken. het onderscheid tussen lean en six sigma mag wat scherper gemarkeerd worden tijdens het behandelen en de stof kan gecomprimeerder in minder dagen, waardoor het efficiënter wordt.

Kees Post

In 2 dagen een goede theoretische basis van lean six sigma, met daarbij praktische invulling door simulatie game en veel praktijkvoorbeelden. energieke trainer zorgt voor een levendige en actieve cursus.

Maarten Kroese

Mooie mix van theorie en praktijk. ons programma (3 x 2 dagen) had wat gecomprimeerd kunnen worden, maar het bood wel voldoende tijd voor oefenen en reflectie. florike zet helder uiteen en put uit praktijkervaringen.

Marion van der kemp

Edwin is een enthousiaste trainer, met kennis van zaken. de orange belt geeft veel handvatten en dat de deelnemers uit verschillende disciplines afkomstig zijn vind ik ook een pluspunt. zo leer je ook van elkaar wat wel of niet goed werkt.de leangame gaf belangrijke inzichten. daarnaast was er ook tijd om plezier te hebben dus ik ben zeer tevreden naar huis gegaan.

Bedrijfsinformatie

Bureau Tromp is een adviesbureau voor Lean en Six Sigma.

Wij leren organisaties om van hun klant een koning te maken en het werk voor medewerkers leuker. We zijn transparant en persoonlijk in onze dienstverlening en gaan pas weg als het werkt. Dit doen we vanuit een oprechte betrokkenheid bij onze opdrachtgevers.
Adres
Herengracht 124