Bureau Tromp

Bureau Tromp Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bureau Tromp? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company538
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bureau Tromp met 9/10. Gebaseerd op 538 ervaringen.
Mentor
Studie-
programma
Niveau Opleiding

Michiel Dankbaar

Goede combinatie van praktijk voorbeelden en theorie. tijd voor herhaling, vragen en oefening. locatie en lunch goed..
verbeterpunten: hou gedurende de training 1 case aan en borduur hier op voort met de oefeningen. haal de fouten uit de slides, zitten meerdere in.

Sandra Vloet

Een leuke leerzame training, die ook interessant bleef tot op het einde. rogier gaf veel voorbeelden vanuit de praktijk waardoor je er een goed beeld bij krijgt. .
de training duurde ook niet te lang.

francis kraan

Zeer prettige manier van kennisoverdracht. diepgang zat in de middag. m.i. zou er meer tijd aan de stof in de middag besteed kunnen worden (ochtend lag het tempo een stuk lager).

Pascal Wolf

Prima training. enthousiaste en kundige trainer, die de materie goed over wist te brengen. wij overwegen om op basis van deze ervaring lean verder binnen onze organisatie te brengen. locatie en verzorging waren ook prima op orde.

Sebastiaan Van der Greef

De training geeft een goed inzicht en begrip van lean six sigma, gekoppeld met een directe praktijk simulatie en uitleg van valuestream mapping dat zorgt dat je direct zelf stappen met lean kan zetten. een mooie toevoeging van handvatten en inspiratie voor toekomstige projecten.

Brenkman

We hadden een goeie trainer die erg enthousiast kon vertellen, waardoor de stof ook goed over kwam. iedere les herhaalde we de stof van de vorige keer, hierdoor bleef de stof ook erg goed hangen. soms waren er wel erg veel verschillende voorbeelden, waardoor het soms niet heel duidelijk werd. misschien was het beter om door de gehele cursus één voorbeeld te gebruiken. hierdoor is de vertaling naar eigen praktijk denk ik ook makkelijker. de locatie was super! over het algemeen heb ik de trainging als erg goed ervaren.

Liliana Dusati

Zeer tevreden over de inhoud van de training en de trainer. goed programma en duidelijke uitleg. geeft inzichten en tools die je direct kunt gebruiken. de groep was niet te groot en ik vond het leerzaam dat er deelnemers uit verschillende sectoren waren.

Danielle uljee

Meer tools op verander management..
veel aandacht besteed tijdens de training aan berekeningen wat ten kosten ging aan het verander management..
aangeven welke voorkennis er noodzakelijk is en de aanwezigheid van een laptop noodzakelijk is voor minitab.

Bodewus

Een herhaling van methodieken, weliswaar meer dan 15 jaar geleden. toch is het goed om te proberen de gehele organisatie weer "mee" te krijgen. de trainer is pragmatisch, dat is erg belangrijk.

Lotte Ditzel

Geweldige training van een professionele trainer! een goede combinatie van theorie en praktijk. voldoende ruimte om eigen praktijkvoorbeelden in te brengen en van elkaar te leren. ik heb hele leerzame en motiverende trainingsdagen gehad. een absolute aanrader!.

Bedrijfsinformatie

Bureau Tromp is een adviesbureau voor Lean en Six Sigma.

Wij leren organisaties om van hun klant een koning te maken en het werk voor medewerkers leuker. We zijn transparant en persoonlijk in onze dienstverlening en gaan pas weg als het werkt. Dit doen we vanuit een oprechte betrokkenheid bij onze opdrachtgevers.
Adres
Herengracht 124