Redy van Dijck

Bestelling geplaatst en betaald. Nav vraag direct mijn NABV ID gemaild. Helaas was er iets fout gegaan (waren ze me vergeten). Duurde toch een week voordat ik het artikel thuis kreeg.Jammer.

Goede service. Zeer vriendelijk , Behulpzaam

Enige minpunt vind ik dat ze een behoorlijk groot aanbod hebben , maar waarvan er vaak een groot deel niet in voorraad is .

Don

Zeer klantvriendelijk en service gericht. Ook goede en nette prijzen.

Zeer netjes en klantvriendelijk.
Goede concurrente prijzen.

Niet zo zeer naar de winkel. Wel naar de bezorger. Ik was niet thuis op het moment van levering. Echter heeft de bezorger het pakketje voor de deur neergezet en daar gelaten. Gelukkig stond het... Niet zo zeer naar de winkel. Wel naar de bezorger. Ik was niet thuis op het moment van levering. Echter heeft de bezorger het pakketje voor de deur neergezet en daar gelaten. Gelukkig stond het pakketje er nog, maar dit is wel zeer diefstal gevoelig en ook niet handig met een replica in het pakketje.

Pema Lhundup

Trust worthy, fast customer service (over all great)

Customer service

Eddie

Mezelf aangemeld voor notificatie als een product weer op voorraad zou komen. En dat werd netjes gedaan.
Product daarna kunnen kopen.
Snelle reactie per mail op vragen en als extraatje...
Product daarna kunnen kopen.
Snelle reactie per mail op vragen en als extraatje een 501 patch.
Super

Goede website
Snelle reactie op mail
Doen het extra stapje voor de klant.

Koen van Ams

Ben naar de winkel gereden, en heb uitgebreide één op één advies gekregen. Ze proberen je niet alles te verkopen, maar precies dat wat je wensen nakomt. Ben daar weg gegaan met een G&G GC16... Ben naar de winkel gereden, en heb uitgebreide één op één advies gekregen. Ze proberen je niet alles te verkopen, maar precies dat wat je wensen nakomt. Ben daar weg gegaan met een G&G GC16 Predator, upgraded en battle ready. Deze boys hebben passie en zijn service gericht.

Service en een hele grote collectie

Misschien een wat uitgebreider tactical Gear collectie.

Wiljan

Duidelijke Website,snelle verzending

Duidelijke beschrijvingen van producten

Geen verbeterpunten

Duncan

Voor de vierde keer wat besteld bij Bunker 501. Deze keer een G&G TR18 Light. Ik heb het nog niet kunnen testen.
Maar alles zag er weer tip top uit. Ik kreeg de replica de dag na de bestelling al binnen. Bij telefonische vragen word alle tijd genomen. Zo bouw je een vaste klantenkring op. Top

Klantvriendelijkheid, service, snelle verzending

Soms blijven mailtjes onbeantwoord. Maar is voor mij geen struikelblok gezien alle andere positieve punten.

Matt

Feedback page in dutch, so a bit of guessing for my answers, sorry.

Works perfect, looks good.

Very quick service to the UK.

Maurice Kapteijn

Had Nuprol magazijnen besteld. En een Lancer Tacitcal red dot. UPS deed zoals gewoonlijk raar, en mijn pakket was spoorloos. Bunker 501 heeft mij na een mailtje per direct geholpen, kreeg snel een... Had Nuprol magazijnen besteld. En een Lancer Tacitcal red dot. UPS deed zoals gewoonlijk raar, en mijn pakket was spoorloos. Bunker 501 heeft mij na een mailtje per direct geholpen, kreeg snel een mail, en de volgende dag werd er al een vervangende zending geregeld die nu binnen is. Top!

Uitstekende service & Snelle levering

Voorraad vooral, ziet er vreemd uit als bijna de helft "not in stock" is.

Tharidos Int.

De levering was goed en snel net zoals de producten. Geen nonsens gewoon doen zoals het word voorgespiegeld. Top.

Direct contact is gemakkelijk en de prijzen zijn relatief goed.

De keuze van de producten is wat beperkt. Maar dat is denk ik makkelijk te verhelpen.