Mirelle Detwiler

Ik vond de leuke brillenkokers van Volkswagen op internet en kreeg ze (ik wilde er 2 natuurlijk) de volgende dag al thuisgestuurd.

Reactie Bulli Beach:

Bedankt Mirella voor je review en veel plezier met de leuke Volkswagen brillenkokers! Fijn zonnig weekend :-)

heleen

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Reactie Bulli Beach:

Dankjewel Heleen! heel veel draagplezier met de poncho's!

gerda

Leuke collectie, leuk personeel

Reactie Bulli Beach:

Bedankt gerda! Gisteren hebben we weer de nieuwe collectie voor 2023 besteld en daar zal ook vast weer wat bijzitten :-) Hele fijne dag vandaag!

Alberto

Its amazing, the quality of t-shirts time if delivery..! The sizes are true to your size so dont take smaller or bigger, if you are L take L not XL!

Reactie Bulli Beach:

Hi Alberto, thanks a lot for the super review! The Old Guys Rule shirts are American sizes. They are one size bigger than normal. 99% of all customers buy one size smaller. Sometimes it will fit... Hi Alberto, thanks a lot for the super review! The Old Guys Rule shirts are American sizes. They are one size bigger than normal. 99% of all customers buy one size smaller. Sometimes it will fit perfectly, that depends on ​the body. Have a lovely day!

V velzen

Super goede service en snel geregeld

Reactie Bulli Beach:

Bedankt voor de review en een hele fijne dag!

Maarten

Prima service, goede kwaliteit tshirts

Reactie Bulli Beach:

Bedankt voor de review en veel draagplezier met de t-shirts!

Bulli Beach Noordwijk

Positief snelle levering

Reactie Bulli Beach:

Dankjewel voor je review en graag tot ziens!

C .Wagemakers

De winkel bezocht tijdens onze vakantie.
Supper snelle levering via online bestelling.
Mooie artikelen!

Reactie Bulli Beach:

Hoi Clasien, bedankt voor je review! Wat leuk dat je na het bezoeken van onze winkel ook online hebt besteld. Graag weer tot ziens in de winkel als jullie weer in Noordwijk zijn. Fijn weekend!

Steven Baird

Super t-shirt. Zeer slecht levering door post nl.

Reactie Bulli Beach:

Beste Steve, wij zijn blij om te lezen dat het Old Guys Rule t-shirt super is, maar de levering door PostNL wat minder. Helaas hebben wij geen invloed op PostNL. Wij kunnen hier dus als bedrijf... Beste Steve, wij zijn blij om te lezen dat het Old Guys Rule t-shirt super is, maar de levering door PostNL wat minder. Helaas hebben wij geen invloed op PostNL. Wij kunnen hier dus als bedrijf Bulli Beach niets aan doen. Wij hopen dat u nog een keer een bestelling zult plaatsten en dat het dan, zoals bijna bij alle klanten wel de volgende dag bezorgd wordt. Fijne Paasdagen!

Mark

The personal note in the package is always very special

Reactie Bulli Beach:

Thanks a lot Mark! Have a lovely day!