Esther

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Voor 14:30 besteld en ook echt de volgende dag geleverd!

roel mijnendonckx

Snelle service en bezorging ??

??

Louise Moes

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi schaduwdoek en bevestigingsmateriaal.Snel geleverd. Heel tevreden

Snelle en goede service.

Toni lammers

Beschrijf hier uw ervaring

produkt beviel niet en we konden het terug geven

A.W Spang

Prettig!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site, snelle levering en keurig verpakt pakket.

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

partytent zat in een kapotte hoes...geen nieuwe hoes, maar afgewimpelt met het feit dat deze hoes gratis, dus een extraatje van hun is. en bij transportschade krijg je geen nieuwe...dit wordt... partytent zat in een kapotte hoes...geen nieuwe hoes, maar afgewimpelt met het feit dat deze hoes gratis, dus een extraatje van hun is. en bij transportschade krijg je geen nieuwe...dit wordt inderdaad op de site vermeld...met piepkleine lettertjes ergens onderaan...staat niet bij de produkbeschrijving! Schandalig voor een tent van 300 euro, dat men niet eerst kijkt of het spul wel oke is voordat men het verstuurt...ik koop hier nooit meer iets!

Reactie Buitenkado.nl:

Jammer dat je niet tevreden bent. Wij proberen in onze productbeschrijvingen altijd zo compleet en eerlijk mogelijk weer te geven wat je wel en niet mag verwachten van een product wat je bij... Jammer dat je niet tevreden bent. Wij proberen in onze productbeschrijvingen altijd zo compleet en eerlijk mogelijk weer te geven wat je wel en niet mag verwachten van een product wat je bij Buitenkado koopt. Daarom geven wij in dit geval expliciet aan dat een kleine transport en of andere schade aan de opbergtas, die wij zoals gezegd gratis meeleveren, niet onder de garantie valt. Die keuze hebben we gemaakt omdat de opbergtas enerzijds redelijk kwetsbaar is maar anderzijds, zelfs met een kleine beschadiging gewoon 100% bruikbaar is als opbergtas. Ik wens je alsnog veel plezier met de tent.

yvonne kazmierczak

Snelle levering en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Partytent besteld. De buren op de camping hadden er ook 1 gekocht. Toen ze mij de prijs vertelden was ik om. Goede kwaliteit voor een leuke prijs en de volgende dag werd hij geleverd. Al veel... Partytent besteld. De buren op de camping hadden er ook 1 gekocht. Toen ze mij de prijs vertelden was ik om. Goede kwaliteit voor een leuke prijs en de volgende dag werd hij geleverd. Al veel schaduwplezier van gehad.

Kristof De Plecker

Prima service en kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

gevonden en gekregen wat ik zocht

Margo Kluskens

Beschrijf hier uw ervaring

BBQ bestelt. Alles perfect verlopen.