Carla

Veel keuze

Supersnelle levering, mooie kwaliteit

Marieke Pijlman

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn schaduwdoek, goede prijs/kwaliteit verhouding

Bianca de Boer

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes en op tijd geleverd

Ger

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

levering in 2 delen, zonder bericht.

Reactie Buitenkado.nl:

Hallo Ger, jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Ik zie in de tracking-gegevens inderdaad dat 1 doos op zaterdag en 1 doos op maandag is bezorgd. Wij... Hallo Ger, jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Ik zie in de tracking-gegevens inderdaad dat 1 doos op zaterdag en 1 doos op maandag is bezorgd. Wij versturen je bestelling uiteraard in 1 keer, maar helaas komt een bezorging in 2 delen zeker momenteel af en toe voor, door drukte bij de bezorgers. Onze excuses hiervoor.

Richard

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen

HGP Kleeven

Snelle levering, uitstekend product

Elske hazenberg

Prima bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Een schaduwdoek besteld voor de aankomende zonneperiode. Het doek was exact de maat die we nodig hebben en werd snel geleverd. DIkke kwaliteit kunststof met aan alle vier de punteneen stevige oog.... Een schaduwdoek besteld voor de aankomende zonneperiode. Het doek was exact de maat die we nodig hebben en werd snel geleverd. DIkke kwaliteit kunststof met aan alle vier de punteneen stevige oog. Prima in orde en snelle levering.

J. Talma

Goed0

Ans Lekner

Goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Alles goed verlopentijdens bestelling.

Werner van Oers

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen is eenvoudig. Product en levering is goed en volgens beschrijving. Prijs is gunstig.