Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en prima kwaliteit

A. Engelaar

Een tip!

Beschrijf hier uw ervaring

Een jaar geleden een lichtslang voor buiten besteld van 50 meter. Levering was snel en correct maar na 1 jaar gebruik (alleen rond kerst en nieuwjaar) ging de slang al stuk. Dat dacht ik tenminste.... Een jaar geleden een lichtslang voor buiten besteld van 50 meter. Levering was snel en correct maar na 1 jaar gebruik (alleen rond kerst en nieuwjaar) ging de slang al stuk. Dat dacht ik tenminste. Hierover contact gehad met een medewerker van Buitenkado en na de vraag hoe de slang aangesloten was vertelden we dat er een tijdschakelaar tussen zat. De led slang verbruikt echter zo weinig stroom dat dat niet goed is, vertelde hij.
Het schijnt echter zo te zijn dat daar de connector of zoiets van stuk kon zijn en adviseerde een nieuwe stekker te bestellen. Dit gedaan, was snel geleverd, en idd. de slang doet het weer, gelukkig. We zijn dus goed geholpen door Buitenkado.
Mijn tip is dus wel om er geen tijdschakelaar tussen te zetten, en zo dit probleem te voorkomen.
Misschien ook wel een goed idee om dit erbij te vermelden op de website.

Wim

Een site om terug komen .

Beschrijf hier uw ervaring

De tent die we besteld hadden was snel binnen en wat beschreven stond er over klopt

snel en goed geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte snelle levering en informatie over de bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Net voor het weekend besteld op dinsdag geleverd. Alleen de verwachte bezorgtijd klopte niets van. Tussen 2 en 3 moest het bezorgd worden, kwamen om kwart voor 6.

Beschrijf hier uw ervaring

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering.

Immerzeel

Beschrijf hier uw ervaring

De tent ziet en voelt degelijk

Elles

Prima service

Marlie

Service

Beschrijf hier uw ervaring

We bestelden laat op de avond, netjes bevestiging van de bestelling/betaling daarna keurig dat het ingepakt was en met track & tracé code dat die onderweg was ook volgende ochtend. En vooral netjes... We bestelden laat op de avond, netjes bevestiging van de bestelling/betaling daarna keurig dat het ingepakt was en met track & tracé code dat die onderweg was ook volgende ochtend. En vooral netjes verpakt want we hadden glas ook besteld keurig in zo'n doosje top gewoon! Blij met de bestelling