Zeer goed op tijd geleverd

Het zag er goed uit

Hans

Zeer enthousiast en kundig te woord gestaan.

Beschrijf hier uw ervaring

Van de bestelde tent bleek 1 koppeling niet goed te zijn, de volgende dag per post een nieuwe koppeling ontvangen, super service.

Snelle levering. Alles zoals aangegeven op de website.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben een pro partytent gekocht. Tot nu toe volgens verwachting. Zwaardere kwaliteit dan een gewone partytent. Ziet er beter uit. Wel hoog en zwaarder om te tillen. Tot nu toe (na een week) tevreden met de aankoop. Hij was gemakkelijker op te zetten en in te klappen dan onze eerdere uitklap partytent.

Hugo

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een mooie tent incl. zijwanden.

Beschrijf hier uw ervaring

Last minute besteld maar moest voor de 4-daagse geleverd worden. Omdat de vervoerder dut niet kon garanderen heeft hij dezelfde dag nog persoonlijk de tent geleverd!

Erwin van der Kolk

De webshop bied voldoende keus met duidelijk instructie, het werkt perfect en heeft voldoende mogelijkheden om te betalen. Levering geschied volgens afspraak alleen de DPD vond het nodig om het...

Beschrijf hier uw ervaring

De tent inmiddels 2 keer opgezet in de tuin, en hebben hier heerlijk droog onder gezeten terwijl het behoorlijk hard regende van de minuscule kleine gaatjes welke omschreven werden heb je echt geen last. Prima product voor een super prijs. Zeker een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Schaduwdoek besteld netjes optijd geleverd en een aanpassing gekregen bij de bevestiging materialen super.

Annemarie Jolink

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk, snelle levering, tevreden met het produkt.

Erg tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service, goede kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Levering volgens afspraak en goede kwaliteit van het product.

Prima service en goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat de bestelling geplaatst ws, hoefden we niet lang op levering te wachten. Het geleverde product voldeed volledig aan onze wensen. Wij zijn heel tevreden!