Snelle levering, duidelijke site

Zandbank Texel

Uitstekende site met alle benodigde informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering met juiste product wat overkwam met verwachting

Goed product . bezorging kut

Beschrijf hier uw ervaring

bezorging helemaal kut een bedrijf dat alles bij elkaar liegt zou dit bedrijf DPD nooit gebruiken of aan bevelen

Reactie Buitenkado.nl:

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging. We hebben je de afgelopen dagen enkele keren geprobeerd te bellen, maar krijgen helaas geen gehoor.
Ik zie in de track and trace-gegevens dat je bestelling in eerste instantie op zaterdag aangeboden zou worden, maar dat met deze bezorging iets mis is gegaan. Waarschijnlijk heeft dit iets te maken met het feit dat het de dag van bestelling, donderdag, Hemelvaartsdag was en dus extra druk bij de bezorgdiensten. Onze excuses hiervoor. De bezorging is hierdoor doorgeschoven naar maandag. Op maandag zijn de pakketten zover ik kan zien bezorgd bij je naaste buren, op het tijdstip dat vooraf was aangegeven.
Mocht je over deze bezorging op- of aanmerkingen over hebben, dan zouden we dit graag horen zodat wij dit kunnen bespreken met DPD. Je kunt ons bereiken via contact@buitenkado.nl of 0412-450496.
We hopen dat de tent alsnog bevalt en wensen je hier veel plezier mee.

👍

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering goed product!

Jan

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke omschrijving en geleverd wat ik had besteld.

Martin

Snelle levering, goed product

zonnezeil 2,5 x 2,5 m voldoet geheel aan de verwachting

C Broekharst

Prima netjes op tijd product ziet er goed uit

Alles zoals afgesproken

W.Poels

Beschrijf hier uw ervaring

Levering was helaas in twee dagen geleverd 1 gedeelte op 4 juni en de andere op 5 juni, een gedeelte was fout gesorteerd bij DPD in Oorschot.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd geoed product voor een redelijke prijs

Arnold

Beschrijf hier uw ervaring

Goed product en correcte levering