Merle Joha

Vriendelijke mensen, service gericht.

Beschrijf hier uw ervaring

Vervangend tentdoek nodig voor n party tent. Ik werd vriendelijk tewoord gestaan, er werd meegedacht. Aankoop online was makkelijk, product bij het filiaal opgehaald zonder problemen.

Willy van Vught

snelle levering ; goed product

Anja Pierhagen

Beschrijf hier uw ervaring

goed ik werd goed geholpen al duurde het even voor ik contact kreeg
ik ben zeeeeeer tevreden kom graag terug als ik wat nodig heb

Paul Jansen

netjes en goed

Ger de Zeeuw

Prima in één woord

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en goed, ruime keuze

Wim van Erven

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

altijd goed te woord gestaan en verder geholpen!

H.W.M. Cornelissen

Zeer correct heel goed

Men is snel en accuraat

M. P. Masselink-Johansen

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben een schaduwdoek gekocht en zijn daar erg tevreden over.

Crista

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, heldere en duidelijke webpagina.
Goede prijzen en (onverwachte) snelle service.

de Wit

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Geel doek geleverd ipv zandkleurig. Ze geven aan dat het goede doel gestuurd is en dat het doek door de zon nog wel zal verkleuren. De site geeft geen goede weergave van het product.
De...
De bereikbaarheid is erg lastig, reageren niet op mails. Pas na meerdere keren mailen.
Ontdaans de foute kleur moeten portokosten zelf betaald worden.
En ik heb het aankoopbedrag nog niet retour.

Reactie Buitenkado.nl:

Jammer dat je niet tevreden bent over de kleur van het schaduwdoek. Kleuren op een beeldscherm weergeven blijft altijd lastig, zeker omdat de instellingen van je beeldscherm in hoge mate bepalen hoe... Jammer dat je niet tevreden bent over de kleur van het schaduwdoek. Kleuren op een beeldscherm weergeven blijft altijd lastig, zeker omdat de instellingen van je beeldscherm in hoge mate bepalen hoe je de kleur ziet. Wij doen er alles aan om de kleuren van onze schaduwdoeken zo natuurgetrouw op de website te vertonen en kiezen er daarom voor alle foto's uitgebreid na te bewerken, met een sample van de kleur ernaast. Dit is ook alleen maar in ons eigen belang, want ieder doek dat retour komt kost ons geld in de vorm van verzending, controle en verwerking. Om de kosten hiervoor enigszins behapbaar te houden, ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten voor het retourzenden als je besluit een product niet te willen houden. De oorspronkelijke verzendkosten (die wij wel betaald hebben aan de vervoerder) krijg je bij het terugzenden van de volledige bestelling teruggestort. Zo delen we het leed.
Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren op e-mail, maar ik zie dat er inderdaad wat mis is gegaan bij het reageren op jouw mails (ze waren in de ongewenste mailbox terecht gekomen), waarvoor excuses.
Het aankoopbedrag is vorige week op je rekening teruggestort, dus we gaan ervan uit dat je dit inmiddels hebt ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we het graag.