P. Kerkhoff

Buitenkado heeft een prettige en overzichtelijke website die gemakkelijk navigeert.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben schaduwdoek van 3x4 meter besteld. Bestellen en betalen gaat gemakkelijk. Het doek werd ook vlot geleverd in een prima doosje en voelt stevig aan. Inmiddels hangt het doek hier tussen 4... Wij hebben schaduwdoek van 3x4 meter besteld. Bestellen en betalen gaat gemakkelijk. Het doek werd ook vlot geleverd in een prima doosje en voelt stevig aan. Inmiddels hangt het doek hier tussen 4 kastanje houten palen en ziet er echt te gek uit. Wij komen de zomer wel door.

Rien dB

Kim van der Kammen

F.J. Jens

Beschrijf hier uw ervaring

Snel besteld, snel geleverd.

Johan Clement

Duidelijke site

Overzichtelijk en duidelijk

jan snuverink

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

vriedelijk uitleg heel goed en snel.

Yde

Snelle correcte levering

Karin Schouten

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website, prima prijs kwaliteit en snelle levering.

Jos Doorn van

Gewoon top

Beschrijf hier uw ervaring

Na de besteling snel en keurig verpakt geleverd

Ria Beentjes

Beschrijf hier uw ervaring

alleen jammer we hebben verkeerde maat gekozen.We kunnen het niet gebruiken .jammer

Reactie Buitenkado.nl:

Hallo Ria, wat jammer dat je niet de goede maat hebt gekozen! Je kunt het doek eventueel nog retour sturen - zie meer informatie over retour sturen op https://www.buitenkado.nl/retourneren of stuur... Hallo Ria, wat jammer dat je niet de goede maat hebt gekozen! Je kunt het doek eventueel nog retour sturen - zie meer informatie over retour sturen op https://www.buitenkado.nl/retourneren of stuur ons een mailtje