Richard Gerrits

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring

Werd goed geholpen in de winkel

IM van Wijk

Goed product, goede levering

Maikel

Goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service en vriendelijke medewerkers!

Beschrijf hier uw ervaring

Na goed advies, heb ik de juiste maat voor mijn balkon

Herman Oude Heuvel

Beschrijf hier uw ervaring

Partytent besteld, precies zoals beschreven en op tijd geleverd.

Sylvia

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

De tent + tas zaten in een beschadigde verpakking. Op zich niet erg, maar in de tas/ hoes zat een flinke winkelhaak. Dit gereclameerd, maar dit valt niet onder garantie. Er werd alleen gewezen naar... De tent + tas zaten in een beschadigde verpakking. Op zich niet erg, maar in de tas/ hoes zat een flinke winkelhaak. Dit gereclameerd, maar dit valt niet onder garantie. Er werd alleen gewezen naar de algemene voorwaarde en naar het feit dat dit wel eens kans gebeuren. Geen oplossing, dus zit met een kapotte tas. Beetje jammer dat hier zo mee om gegaan wordt.

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Sylvia,
Het betreft een gratis artikel wat wordt meegeleverd en daardoor ook geen garantie op wordt geleverd zoals ook vermeldt staat in de voorwaarden.
Uiteraard betreuren wij het dat...
Beste Sylvia,
Uiteraard betreuren wij het dat er schade aan is ontstaan.
We wensen je veel plezier van de tent.
Nog een fijne dag gewenst!

Misleiding

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben verkeerde kleur dak van party tent geleverd. Het geheel lijkt niet op de afbeeldingen die ze bij het product hebben. Licht grijze tent besteld en krijg lichtgrijze wanden met een creme... Hebben verkeerde kleur dak van party tent geleverd. Het geheel lijkt niet op de afbeeldingen die ze bij het product hebben. Licht grijze tent besteld en krijg lichtgrijze wanden met een creme kleurig dak. Volgens buitenkado is het een schoonheidsfoutje en zou dit ook op de website staan (nee dus daar staat niet bij dat het een totaal andere kleur zal zijn....btw ik heb de screenshots nog), waarschijnlijk vonden ze dat ik maar moeilijk deed want ze reageerde op mijn mail dat het dus een schoonheidsfoutje was, dst door de uv straling de wanden toch zouden verkleuren en het frame van goede kwaliteit is....op mij voorgestelde oplossing gaan ze niet in.
Of het is bewuste misleiding of ze kunnen gewoon niet communiceren zowel niet voor de koop (info op website is incorrect) als na de koop.

Reactie Buitenkado.nl:

Beste,
Dankjewel voor je aankoop bij Buitenkado.
Je hebt gekozen voor de Actie tent waarop wij een hoge korting geven.
Hier kunnen schoonheidsfoutjes zitten zoals aangegeven op de...
Beste,
Dankjewel voor je aankoop bij Buitenkado.
Je hebt gekozen voor de Actie tent waarop wij een hoge korting geven.
Hier kunnen schoonheidsfoutjes zitten zoals aangegeven op de website.
De Actie tent is een tent waar bij controle schoonheidsfoutjes werden geconstateerd maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het frame en het dak. Dit houdt in dat je een tent hebt van hoge kwaliteit met zeer hoge korting.
We wensen je uiteraard veel plezier van de tent.
Met vriendelijk groet,
Team Buitenkado

Vanderhaeghe Projects bv

Correct bedrijf

Snel en goede service

Stef Martens

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Service van locatie in Den Bosch is zeer goed. Zowel bij retouren, afhalers maar ook bij het oplossen van verkeerd geleverde artikelen. Minder positief is de service via het centrale service nummer.... Service van locatie in Den Bosch is zeer goed. Zowel bij retouren, afhalers maar ook bij het oplossen van verkeerd geleverde artikelen. Minder positief is de service via het centrale service nummer. Ook de centrale mailbox wordt te laat afgehandeld. Het lijkt alsof buitenkado deze dienst outsourced heeft, gezien de grote verschillen in klantenservice tussen de Den Bosch locatie en dit centrale nummer.