Ruud Horevoorts

Eerst gratis setje samples aangevraagd en toegestuurd gekregen. Die waren groter dan ik had verwacht, waardoor je ook echt met je voeten kan voelen hoe het kunstgras aanvoelt. Bestellen was...

Duidelijke website, gratis samples aan te vragen

Meer info over verschil tussen C of V steken etc. Het staat erbij vermeld, maar geen idee wat het inhoudt of hoe het invloed heeft op uiterlijk en of kwaliteit.

André Dokter

Klantvriendelijk , komen afspraken na!

Betrouwbaar

Bestellen via site gaf wat problemen , artikel die niet toe te voegen was aan bestelling , na een telefoontje werd dit alsnog opgelost

VIPgolfexperience.nl

Uitstekende service, duidelijke informati

Telefoniste is zeer goed en denkt mee.

Zeer snelle en goede persoonlijke service

Snelle reactie op mail

Karin

Erg klantvriendelijk, ik kon geen keuze maken welk kunstgras ik zou nemen. Geen probleem dan sturen we nog 3 samples op. Duidelijk over wanneer het bezorgd zou worden.

Klantgericht
Duidelijke website
Ik had erg veel kunstgras maar de chauffeur heeft echt de moeite genomen om het achter mijn huis te krijgen.

Sonja ten broek

Goede service. Mijn bestelde artikel werd niet meer geleverd ,kreeg 2dagen later monsters van 3andere kleuren en de week erna had ik mijn gewenste gras 👍

Ton Rooijakkers

Levering goed, service goed, product niet goed afgeleverd, 5 rollen besteld van 2 meter breed en 5 meter lang, krijg rollen van 2 meter breed, (niet helemaal recht afgesneden) en 4,90 meter lang,...

Service goed.

Als een klant 4 meter vraagt mag je verwachten dat er altijd een paar cm meer afgesneden wordt, minimaal 5 cm langer, dus in dit geval 4 meter en 5 centimeter.

We zijn tevreden over hoe dit bedrijf te werk gaat. We werden netjes gebeld dat de bestelling 1 dag later zou komen dan wat in een e-mail stond.

Mooi gras, goede prijs en redelijk snel geleverd.
De bozorgkosten (tot 350) van €75 vonden wij wel een beetje absurd. Aangezien wij met het gras op een bedrag kwamen van 349.60 en er daardoor...

Snel en de communicatie

De bezorgkosten

A Temming

Ik heb mijn kunstgras via computer besteld dus niet zo veel ervaring met het bedrijf,

ging wat fout met mijn bestelling maar daar werd ik vriendelijk en goed mee geholpen ondanks dat het niet de schuld was van het bedrijf