CP van Wijland

Snel, waar voor je geld en men gaf mij goede raad

Betrouwbaar

C. Domburg

Prima!

Dat je eerst proefstukjes kan krijgen vind ik heel goed! Zo hadden wij een prima idee welke we wilden bestellen.

nee

A.Sengers

Na het online bestellen ontving ik vanuit de computer een bezorgdatum op Donderdag
Maandag ochtend belde ze me netjes op om te informeren dat de transporteur niet op donderdag naar zuid rijdt...

Lever wat is besteld
Transporteur houdt zich niet aan afspraken

Jaap Balder

Goede communicatie tijdens bestelling plaatsen en tijdens aflevering.

Goede communicatie.

n.v.t

Ruud Horevoorts

Eerst gratis setje samples aangevraagd en toegestuurd gekregen. Die waren groter dan ik had verwacht, waardoor je ook echt met je voeten kan voelen hoe het kunstgras aanvoelt. Bestellen was...

Duidelijke website, gratis samples aan te vragen

Meer info over verschil tussen C of V steken etc. Het staat erbij vermeld, maar geen idee wat het inhoudt of hoe het invloed heeft op uiterlijk en of kwaliteit.

André Dokter

Klantvriendelijk , komen afspraken na!

Betrouwbaar

Bestellen via site gaf wat problemen , artikel die niet toe te voegen was aan bestelling , na een telefoontje werd dit alsnog opgelost

VIPgolfexperience.nl

Uitstekende service, duidelijke informati

Telefoniste is zeer goed en denkt mee.

Zeer snelle en goede persoonlijke service

Snelle reactie op mail

Karin

Erg klantvriendelijk, ik kon geen keuze maken welk kunstgras ik zou nemen. Geen probleem dan sturen we nog 3 samples op. Duidelijk over wanneer het bezorgd zou worden.

Klantgericht
Duidelijke website
Ik had erg veel kunstgras maar de chauffeur heeft echt de moeite genomen om het achter mijn huis te krijgen.

Sonja ten broek

Goede service. Mijn bestelde artikel werd niet meer geleverd ,kreeg 2dagen later monsters van 3andere kleuren en de week erna had ik mijn gewenste gras 👍