Buitengewoonkunstgras.nl

Buitengewoonkunstgras.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Buitengewoonkunstgras.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company90
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Buitengewoonkunstgras.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 90 ervaringen.

Zonneveld
Zonneveld

Meedenken met uw wens! Snelle reactie en snelle levering/plaatsing

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bedrijf met goede service. wij hebben 20m2 kunstgras door dit bedrijf laten leggen en zijn mega tevreden met het resultaat! mat ligt er superstrak bij. de klantenservice denk ook met u mee om te bepalen hoe het beste gelegd kan worden, tevens kunt u gratis een aantal samples opgestuurd krijgen voor de juiste keuze vh kunstgras.

van dijk
van dijk
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bedrijf! denkt met je mee. .
correcte levering, goed contact hierover.

Goed (8/10)

Goede en snelle levering

niets op aan te merken

Score voor Buitengewoonkunstgras.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goede en snelle service.

Goed (8/10)

Goede inschatting van werk en kon snel ingepland worden.

Voortaan aangeven dat instrooi zand handig is bij intensief gebruik en dat dit niet standaard bij de service zit inbegrepen. Nu moet dit apart besteld worden, wat weer extra transportkosten met zich meebrengt.

Score voor Buitengewoonkunstgras.nl:4/5

Aardig, behulpzaam, snel.

Zorgburo Silvya
Zorgburo Silvya

ja het meedenken en het voor mij uitrekenen van wat ik nodig heb. Super!

Ik heb op vrijdag besloten het product te kopen en er werd gelijk voor maandag een afspraak gemaakt om het te leggen. Dit was wel erg snel i.v.m. de voorbereidingen. Gelukkig kon ik heel gemakkelijk de afspraak naar de maandagmiddag verzetten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is dat het bedrijf zeer goed en fijn meedenkt in oplossingen.

Riny van der Meer
Riny van der Meer

Duidelijke afspraken en ook nakomen van de afspraken.
Snelle levering.

Geen, gaat prima zo.

Zeer goed!.

Werner
Werner

Duidelijk, snel, zeer klantvriendelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na telefonisch contact met mirella, een aantal stalen en een heldere offerte gekregen. nadat we verschillende stalen in groot formaat hebben gezien. duidelijke uitleg over de verschillende soorten van mike en een keuze gemaakt. konden al 2 dagen later het gras installeren. dit is echt vakkundig gedaan met dank aan ollie. naderhand bleek er wat plooien in het gras te zitten. na dit te melden kwam ollie al binnen een half uur terug. echter bleek een mol onder het gras het werk van ollie te hebben verpest. ollie heeft dit weer kosteloos keurig hersteld. al met al uitstekende service van begin tot eind!.

B. Peeten
B. Peeten

duidelijk en vriendelijk, snelle levering, goede uitleg, super goede kwaliteit en goede planning. alleen maar lof.
Net echt grasveld in de tuin. Top.

geen verbeterpunten te noemen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goede ervaring met buitengewoon kunstgras..
duidelijke site, goede samples en snelle reacties en duidelijke antwoorden op de vragen via de mail..
planning en afspraken goed nagekomen..

Esther
N.v.t.
Esther

Alles perfect vanaf het moment van het eerste contact. Zowel telefonisch als via email duidelijke informatie. Ontzettend klantvriendelijk in alles! Het team van Buitengewoon Kunstgras heeft erg meegedacht met mijn wensen en ook budget. Ik heb oa in de bouwmarkt Praxis hun beste kwaliteit kunstgras gezien voor €35 per m2. Het is niet te vergelijken met de prijs/kwaliteit die ik bij Buitengewoon Kunstgras heb gezien! Nog afgezien van de kennis die dit bedrijf heeft over kennis en assortiment in kunstgrassen! Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden, voor kleine maar ook grote oppervlaktes kunstgras!

Geen verbeterpunten of tips. Misschien dat meer mensen dit bedrijf zouden moeten weten te vinden als ze kunstgras overwegen ipv dit te kopen bij bouwmarkten en tuincentra's etc.

Score voor Buitengewoonkunstgras.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met dit buitengewoonkunstgras.nl is in 1 woord geweldig! na zelf redelijk wat vergelijk van kunstgras bij andere bedrijven, via internet en ook bouwmarkten etc., ben ik ontzettend blij dat ik buitengewoon kunstgras via internet heb gevonden. vooraf goede en duidelijke informatie over product. service en levering echt uitstekend. en prijs/kwaliteit is bij dit bedrijf het beste van wat ik gezien heb. groot compliment dit bedrijf! ontzettend blij met de zeer goede service en het eindproduct. ik raad iedereen dit bedrijf aan!.

Van Lierop
N.v.t.
Van Lierop
Score voor Buitengewoonkunstgras.nl:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en klantvriendelijk geleverd.

Bedrijfsinformatie

BuitenGewoonKunstgras geeft een helder inzicht in de enorme diversiteit aan kunstgras door een overzichtelijke collectie kunstgras van topkwaliteit tegen de beste prijs. Vergelijk zelf!

BuitenGewoonKunstgras is official supplier van LifeGrass: het mooiste kunstgras voor uw tuin!
Adres
Zouteveenseweg 7