Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste.

Jonny Kwast

Prima!

Beste Jonny,

Fenny

Heel erg goed

Hi Fenny,

Goed om te lezen dat de Bamboe Japan in de smaak valt!

Wij hopen dat deze kunstplant een mooie plek heeft gekregen in uw huis!

Marco

Ik krijg deze review mail terwijl ik mijn bestelling nog niet binnen heb.

Multivlaai

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Toch wel vreemd dat u ons niet aanbeveelt, dit terwijl u "prima" aangeeft. Graag zien wij u terug bij... Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Toch wel vreemd dat u ons niet aanbeveelt, dit terwijl u "prima" aangeeft. Graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Groeten, Chantal

Mooie kwaliteit kaders. De verpakking is in verschrikkelijke staat toegekomen. Een wonders dat de kaders nog in 1 stuk waren.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Gezien de kerstdrukte heeft er een vertraging op uw zending gezeten, normaal leveren wij binnen 48 uur. Veel... Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Gezien de kerstdrukte heeft er een vertraging op uw zending gezeten, normaal leveren wij binnen 48 uur. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Groeten, Chantal

Erbo

Snelle levering en goede service

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag Erwin, Allereerst de beste wensen! Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte baklijst en uiteraard... Goedemiddag Erwin, Allereerst de beste wensen! Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte baklijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

André Molendijk

Ik heb vorige week een fikse bestelling geplaatst om deze voor de kerstdagen binnen te hebben. Echter de levertijd is bijna 3 weken. Zowaar een slechte ervaring/

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste André, Dank voor de feedback met betrekking tot onze kunstplanten helaas hadden wij op het moment van uw bestelling niet alle kunstplanten op voorraad en ging de fabriek voor 2/3 weken... Beste André, Dank voor de feedback met betrekking tot onze kunstplanten helaas hadden wij op het moment van uw bestelling niet alle kunstplanten op voorraad en ging de fabriek voor 2/3 weken dicht vanwege het einde jaar. Gelukkig kunnen wij in het begin van het nieuwe jaar de levering alsnog voor u doen. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag. Voor nu een fijne jaarwisseling toegewenst! Marco