A. Oomen

Een bedrijf wat nakomt wat ze zegt en er alles aan doet de klant tevreden te stellen.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Goed om te zien dat wij waarmaken waar we voor staan! Tevredenheid van onze klanten staat toch echt bovenaan en zo te zien wordt dit gewaardeerd! Wij wensen u veel plezier met uw... Goedemiddag, Goed om te zien dat wij waarmaken waar we voor staan! Tevredenheid van onze klanten staat toch echt bovenaan en zo te zien wordt dit gewaardeerd! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Groetjes, Marco

Wolle petra

Superrrrr

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste Petra, Dank voor uw positieve review! Wij houden onze prijzen altijd zo scherp mogelijk met hier en daar een leuke actie, wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke... Beste Petra, Dank voor uw positieve review! Wij houden onze prijzen altijd zo scherp mogelijk met hier en daar een leuke actie, wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Marco

Nanda

Goede service en snelle verzending.

Hoi Nanda,

Leuk om te zien dat uw bestelde lijst snel is verzonden en ontvangen!

Marco

Brocante

Snelle afwikkeling van de bestelling

Ellen

Prima! Mooi product en keurige levering

JJM van Ruyven

Prima! Levering naar wens. Prima op de hoogte gehouden via de mail over de status van de bestelling

Beste klant,

Leuk om te lezen dat alles naar wens is gegaan!

Wij wensen u veel plezier van uw lampen.

Groetjes,
Marco

Prima ervaring, 1e levering ontbraken wat onderdelen. Dit gemeld en per direct opgepakt en nageleverd. Top service!

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste klant, Goed om te lezen dat na melding gelijk is geschakeld door mijn collega's van zowel de verkoop als het magazijn, wij hopen dat ondertussen alles in elkaar is gezet en een mooie plek... Beste klant, Goed om te lezen dat na melding gelijk is geschakeld door mijn collega's van zowel de verkoop als het magazijn, wij hopen dat ondertussen alles in elkaar is gezet en een mooie plek heeft gekregen in huis! Veel plezier met uw aankoop! Marco

Prima.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lamp en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lamp en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Linsey

Paula baak

Vlug en goed verpakt geleverd

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

J.GRANDIA

Alles netjes en prima geleverd.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review. Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte product en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review. Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte product en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Linsey