Mevr Jos Swart

Het is de eerste kennismaking met uw bedrijf.ik ben zéér tevreden mooie lijst het maakt je schilderij af ,het maakte mij heel blij.ik geef het door op mijn schilder groep.

Beste Jos,

Leuk om te lezen dat uw Blauwe Wissellijst 50x70cm bevalt!

Wij wensen u veel plezier met het schilderen en uiteraard de wissellijst.

Marco

Prima!

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste klant, Deze review is kort en krachtig met hoge scores qua sterren! Bedankt hiervoor en wij wensen u veel plezier met uw krijtstiften, dat er maar mooie tekeningen morgen worden... Beste klant, Deze review is kort en krachtig met hoge scores qua sterren! Bedankt hiervoor en wij wensen u veel plezier met uw krijtstiften, dat er maar mooie tekeningen morgen worden gemaakt! Met vriendelijke groet, Marco

Caroline Robbroeckx

Goede service en snelle levering

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Hoi Caroline, Dank u wel voor deze review, goed om te zien dat u tevreden bent over de twee kaders welke wij hebben geleverd! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke... Hoi Caroline, Dank u wel voor deze review, goed om te zien dat u tevreden bent over de twee kaders welke wij hebben geleverd! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Marco

Het pakket is keurig verpakt en netjes afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Geweldig

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Aiki training

Prima service, goede prijs/kwaliteitverhouding snelle levering

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor de leuke review!

Dit waarderen wij altijd enorm!

Fijne dag vandaag en uiteraard graag tot een volgende bestelling!

Linsey

Na aanvankelijke teleurstelling over een geleverde wissellijst (mat grijs aluminium terwijl ik uit de Zilvercollectie een zilverkleurige lijst verwachtte), moet ik zeggen dat Goodstore dit zeer... Na aanvankelijke teleurstelling over een geleverde wissellijst (mat grijs aluminium terwijl ik uit de Zilvercollectie een zilverkleurige lijst verwachtte), moet ik zeggen dat Goodstore dit zeer professioneel heeft afgehandeld door mee te denken over mijn wens en mij de lijst te leveren die ik wil. Prima en effectief telefonisch contact leidde tot een effectieve oplossing. Ik ben alsnog blij. Hulde!

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval fijn om te horen dat alles uiteindelijk toch goed is afgehandeld en hopelijk graag tot een... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval fijn om te horen dat alles uiteindelijk toch goed is afgehandeld en hopelijk graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Prima, keurig geleverd wat ik had besteld

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Cafetaria de kooi

Deze is goed anders hadden we niet opnieuw een bestelling geplaatst

Beste Peter,

Dank voor uw review, wij zullen zeker zo door blijven gaan!

Marco