Tonny

Zeer goed

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste Tonny, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Beste Tonny, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Nummer 29

Super. Goed en snel

Beste #29,
Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm!
Goede zaken en graag tot de volgende keer.
Groet, Chantal

michelle, le fleurieus

Goede en gemakkelijke ervaring

Beste Michelle,
Fijn dat wij zo goed te vinden zijn, altijd fijn om te lezen!
Veel plezier met de schildersezel en graag tot een volgende keer.
Groet, Chantal

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw lamp en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw lamp en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Lisa

Super goed, snelle levering

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Hartelijk dank Lisa!! Voor de goed review.
Veel plezier met de lampen en graag tot de volgende bestelling.
Groet, Chantal.

CAERS

Bestelling ging goed maar is nog steeds niet aangekomen

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag Ida, Hartelijk dank voor de review. Ik heb het even nagekeken en deze bestelling is inmiddels afgeleverd op 09-12. Dus hopelijk is alles nu verder opgelost. Mocht dit niet... Goedemiddag Ida, Hartelijk dank voor de review. Ik heb het even nagekeken en deze bestelling is inmiddels afgeleverd op 09-12. Dus hopelijk is alles nu verder opgelost. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik dat uiteraard graag nog even. In ieder geval onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Linsey

v.v. Holthees-Smakt

Niet al te best, komen afspraken niet na

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses hiervoor! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het misverstand... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses hiervoor! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het misverstand opgelost. In ieder geval alvast een fijne avond en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

H van Ee

Top netjes geregeld ondanks dat niet alles er was

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Yessica in ‘t Veen

Prima!

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey