Milan Stassen

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen Milan, Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm! U kunt op onze website aangeven of u de prijzen inclusief of exclusief btw wilt zien. Veel plezier met uw aankoop... Goedemorgen Milan, Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm! U kunt op onze website aangeven of u de prijzen inclusief of exclusief btw wilt zien. Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Groeten, Chantal

Goed en degelijk materiaal

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Chantal

Yael Residential

Very happy with the quality of product. Fast delivery.

Good afternoon,
Thank you for your good review, we always appreciate this enormously!
Have fun with your purchase and see you next time.
Kind regards,

Prima service. Snelle levering

Goedemiddag,
Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm!
Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer.
Chantal

Bijzonder mooie en degelijke lijst

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Snelle probleemloze bezorging

Goedemiddag,
Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm!
Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer.

ram leistner

Super alles netjes en vlug geleverd ook de ruiling ging correct

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Prima lijsten en supersnel bezorgd

Robert Wielinga

Lijsten zien er mooi uit. Van de 10 bestelde lijsten is er echter eentje geleverd met een barst in het glas. Ik zal proberen vervanging te regelen.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag Robert, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Graag contact opnemen met onze klantenservice zodat wij de schade voor u kunnen oplossen. Ons... Goedemiddag Robert, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Graag contact opnemen met onze klantenservice zodat wij de schade voor u kunnen oplossen. Ons telefoonnummer is 070-3070400. Met vriendelijke groet, Chantal