Ad Frijns

Tot nu toe Uitstekende service, maar ik heb pas kort ervaring met Uw bedrijf

Beste Ad,
Bedankt voor de positieve review.
Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende bestelling.
Groetjes,

Marian

Alles keurig afgehandeld

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen Marian, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen Marian, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

v.d. Loeff

Snel en accuraat

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte passe-partouts en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte passe-partouts en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Gewoon goed

anonymous

Vlotte en goede levering van het bestelde

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste.
Goede zaken en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling.

Verhagen

Goede kwaliteit en snel geleverd

Hermen Jan Jansen

Geweldig. Ze stonden helemaal open voor verbeteringen aan hun website. Ik werd meteen vriendelijk geholpen. Ze gaven meteen toe dat ze met dat onderdeel duidelijker hadden kunnen zijn. Daarbij... Geweldig. Ze stonden helemaal open voor verbeteringen aan hun website. Ik werd meteen vriendelijk geholpen. Ze gaven meteen toe dat ze met dat onderdeel duidelijker hadden kunnen zijn. Daarbij voelde ik me meteen serieus genomen.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit vinden wij altijd erg prettig om te horen! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit vinden wij altijd erg prettig om te horen! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijsten en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Tim Warmelink

Prima service en snelle levering

Beste Tim,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste.
Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling.
Groetjes,

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemorgen Elly, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen Elly, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey