Prima!

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Arina boudewijns

Zeer goed

Beste Arina,
Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm!
Veel plezier met de fotolijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Chantal

Horvath

Snel en netjes bezorgd

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Beste Horvath, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke... Beste Horvath, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

A-M

Ruime keuze, netjes geleverd

Goedemiddag,
Bedankt voor uw goede review, wij waarderen dit altijd enorm!
Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer.
Chantal

Goede en goedkope wissellijsten. Snel en correct geleverd.

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de terugkoppeling! Dit waarderen wij altijd enorm! Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de terugkoppeling! Dit waarderen wij altijd enorm! Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Chantal

Willem

Levering okee

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de review! Vervelend om te lezen dat uw lamp kapot is. Graag contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij u kunnen helpen. Ons telefoonnummer is... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de review! Vervelend om te lezen dat uw lamp kapot is. Graag contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij u kunnen helpen. Ons telefoonnummer is 070-3070400 Met vriendelijke groet, Chantal

Top levering super verpakt

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! Veel plezier van de aangekochte artikelen en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Chantal

Een bestelling kwam door. Andere bestelling niet

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Vervelend dat u problemen heeft ondervonden betreft de levering. Helaas kan het wel eens fout gaan, maar dat... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wij waarderen dit ten zeerste. Vervelend dat u problemen heeft ondervonden betreft de levering. Helaas kan het wel eens fout gaan, maar dat gebeurt bij elke koeriersdienst. Veel plezier met uw aankoop en graag zien wij u terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Chantal

Prima, snelle leveing!

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag Klazina, Hartelijk dank voor de review. Voor zover mogelijk hebben wij de meeste standaard maten in ons assortiment. Mocht de gewenste afmeting er niet tussenstaan kunnen wij... Goedemiddag Klazina, Hartelijk dank voor de review. Voor zover mogelijk hebben wij de meeste standaard maten in ons assortiment. Mocht de gewenste afmeting er niet tussenstaan kunnen wij eventueel ook maatwerk leveren. Uiteraard zullen we de feedback ten harte nemen dus dank daarvoor!~ In ieder geval hele fijne dagen en hopelijk graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

De levering ging prima. Helaas waren de stiften droog, ondanks schudden en pompen

Reactie Buiskoppelingenwebshop.nl:

Goedemiddag Jeroen, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor. We hebben inmiddels een nieuw setje opgestuurd dus hopelijk hebben deze... Goedemiddag Jeroen, Hartelijk dank voor de review. Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor. We hebben inmiddels een nieuw setje opgestuurd dus hopelijk hebben deze dit probleem niet. In ieder geval alvast hele fijne dagen en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Linsey