8.2/10

S. Kilickaya

Gezochte inbouw apparaten op voorraad

Bij het ruilen van een geopende nieuwe ongebruikte apparaat betalen van 60 euro

Kloos

Ze denken met je mee en geven goed advies. De volgende dag werd alles netjes geleverd. Zowel de verkoper als de monteur waren heel vriendelijk! We komen zeker weer terug.

Goed advies, ze denken met je mee en snelle levering. En goede prijs.

Monique de Soet

Het contact met en de service van budgetplan was top. Ik kreeg een kapotte oven (glas ovendeur was stuk, domme pech) zonder problemen of discussie snel een oplossing. Altijd netjes te woord gestaan,... Het contact met en de service van budgetplan was top. Ik kreeg een kapotte oven (glas ovendeur was stuk, domme pech) zonder problemen of discussie snel een oplossing. Altijd netjes te woord gestaan, professionele dames. Echter zolang ze samenwerken met de transporteur Ricoh bestel ik er niet meer. Bezorger aan de deur geen klacht over, wel over de klantonvriendelijke gesprekken en handelswijze van de planner.

Snel, correct en vriendelijk

Zorg dat je transporteur dezelfde hoge mate van klantvriendelijkheid heeft als jullie eigen personeel.

't Hart

Uitstekend.

Informatief

Inrichting van de winkel zelf doet wat eenvoudig aan, maar verder wel schoon en netjes.

Fam. Heemskerk

Fantastisch

Veel aandacht, uitleg en kennis van zaken

die zijn er niet

Astrid

Fijn bedrijf, scherpe prijzen

Scherpe prijzen, fijn personeel, klantvriendelijk.

De winkel kan misschien wat gezelliger (beneden).

Anita hengst

Zeer goed, betalen met iDeal lukte niet door storing, gebeld en kon gewoon bij aflevering per pin,

Super aardige bezorgers die ingehuurd worden door dit bedrijf, goed telefonisch bereikbaar en geholpen door budgetplan

Geen!

M Doodeman

Netjes in goed overleg correct afgeleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Wim Soeters

Ik ben goed bekend bij Budgetplan en heb er al regelmatig iets gekocht ook met familie leden

Zeer Ruime sortering voor een goede prijs en het personeel valt je niet direct lastig je kan op je gemak eerst rondkijken en hulp inroepen als dat nodig is van het vriendelijke personeel.

op het ogenblik zou ik zeggen gaat zo door.

Wim en Cok Kranendonk

Vier jaar geleden besloten wij om bij Budgetplan een keuken te bestellen en kwamen terecht bij de verkoper de Heer Rijnsoever die ons bijzonder goed heb geholpen met het uitzoeken van de kleur en de... Vier jaar geleden besloten wij om bij Budgetplan een keuken te bestellen en kwamen terecht bij de verkoper de Heer Rijnsoever die ons bijzonder goed heb geholpen met het uitzoeken van de kleur en de indeling van de kasten en laden en het prachtige stenen blad en de kwaliteitsapparatuur die er in kwam en al met al is het een prachtig en fijn functionerende keuken geworden en nog steeds na vier jaar vinden we het een juweeltje !
Ook het installeren door twee aardige goeie vakmensen ging voortreffelijk. Alles bij elkaar zijn wij twee zeer zeer tevreden mensen dankzij Budgedplan.

Zeer goed functionerende kwaliteitskeuken voor een nette prijs !

Geen verbeter punten en ook geen tips.