Je aankoop wordt beschermd

Snelle levering en een goed product

Tetje Zimmer

Heb al Vader een kooi besteld en het was altijd dik in orde snelle levering en Kwan onbeschadigd aan , goede prijs

Ze geven aan wanneer iets Niet lever aan is en wanneer wel weer . Dat vind ik een goede zaak heb al andere ervaring een met andere bedrijfen dan bestel je iets betaald en ze kunnen Niet leveren

Ria Huige

Zeer tevreden, uitmuntend,daar kan nog menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

heel erg vervelend dat een bestelde papegaaienkooi na 1 week nog niet binnen is en je erachter kom dat hij gewoon kwijt is,terwijl hij wel bij GLS volgens gegevens een week eerder in depot Gorichem stond.na Budgetkooien gemaild en ze stuurde gelijk een nieuwe op, dat noem ik nog eens service.moet wel vermelden dat ik het voor jullie super vervelend vindt dat zo,n kooi zo,n groot pakket zomaar kwijt kan raken,pakketnr kende ze ook niet,heel raar mailtje met nr kwam toch van GLS.maar Chepeau voor budgetkooien, echt goede sevice, en 1 dag later was de kooi er wel nog op zaterdagavond gebracht door PostNL.

heb nu al 3 keer problemen gehad met een pakket gestuurd door GLS, PostNL alleen maar goede ervaringen.. misschien GLS laten vallen, ik betaal liever iets meer aan verzendkosten ofzo dan dat mijn pakket zoek is terwijl ik er op zit te wachten.maar Chepau voor BUDGETKOOIENdat ik jullie aanbeveel is alleen omdat jullie niets aan de snelheid van vervoer kunnen doen.

Emiel Reijnhout

Ik heb twee maal gebeld voor advies en heb deze contacten als zeer prettig ervaren

Klantvriendelijk en kundig advies

???

In 1 woord geweldig!!! snelle verzending,prachtige kooi mooie prijs

snelle levering

nvt

Zeer goed

Mooie spullen voor goede prijs

Vincent

Kooi voor de cavia's besteld, werd keurig snel geleverd, opbouwen was zo gebeurd en het is mooie kwaliteit :)

Goed, goedkoop, degelijk

Ilona

Helaas was de bak van de kooi kapot, maar ik heb foto's opgestuurd en ik kreeg direct te horen dat er een nieuwe bak opgestuurd zou worden. Super opgelost!

Snelle antwoorden. Had vragen gesteld via marktplaats

Misschien direct laten bezorgen met gls ipv postnl

Sandy

Voor het dwergkonijntje van mijn schoonouders buitenhok Manou besteld. Deze is binnen 3 dagen geleverd. Het hok ziet er prima uit!
Op de site is duidelijk te zien wat je koopt, wat het kost...

Dat je achteraf kunt betalen
Geweldige service

Ga zo door!