Je aankoop wordt beschermd

Prima, snelle verzending!

Snelle levering, goedkope producten

Betere en meer fotos op de site van wat meer details

Pijnenburg-Daktechniek

Goede vogelkooi!
Iets te wiebelig.

Mooi groot

Stabieler

Fam tijdeman

Leuke prijzen, snelle levering.....top!

Prijs/kwaliteit

Koper

Anke

Prima aankoop gedaan die snel geleverd werd

Overzichtelijk, niet téveel keuze zodat je niet verdwaalt in het aanbod.

Start van de navigatie zou beter kunnen (op mobiel). Op je mobiel begint de start van je zoektocht door te klikken op Navigatie menu linksboven. Op homepage zou de bezoeker wel iets meer geholpen kunnen worden om de juiste route te starten. Er staan wel een paar producten op de homepage maar ik zoi daar eerder categorieen verwachten die je kunt gebruiken als start van je zoektocht.

Snelle levering.

Goede tekst bij het product Leuk en informatief de klanten foto’s

Yannick

Slechte zaak. Spijtig dat ik meer dan EUR100 had uitgegeven. Doos beschadigd. Product was beschadigd en smerig. Een andere product ontbrak bij aflevering. Uiteraard meteen meerdere keren gebeld maar...

Ze zijn goed in het afwimpelen van klachten en smoesjes verzinnen.

Verbeterpunten: Neem mijn klachten serieus zodat je echt kan verbeteren en groeien. Jullie hebben mijn EUR100 gauw verdiend maar mijn familie, vrienden, kennissen, buren en collega's zullen nooit bij jullie bestellen. Het is maar dat ik noodgedwongen dat smerige product moest gebruiken, anders ging t wel retour.
Tips voor potentiele klanten: geef iets meer uit in een echte winkel waar je ook daadwerkelijk terecht kan als er iets is. Deze hoofdpijn is t niet waard.

Reactie Budgetkooien:

Hallo,

jammer dat u niet tevreden bent met ons product.

We kunnen ons dit nog wel herinneren en hebben de mails hier nog wel ter inzage.
Uw bestelling is inderdaad in 2 x verstuurd omdat beiden niet in hetzelfde magazijn op voorraad lagen.
Volgens ons is dit gewoon juist afgehandeld.

Wat betreft wat u smerig vindt zal dit het stof of misschien viezigheid zijn bij het verpakken of inpakmateriaal.
Hebben wij u ook geschreven.

Wij hebben u aangeboden dat de, volgens u, niet goede bak kon terugsturen en dat wij deze zouden beoordelen en eventueel een nieuwe zouden sturen.

Helaas hebben wij na dit aanbod niets meer van u gehoord.

Wij hopen dat u ondanks alles toch nog veel plezier heeft van uw bestelling.

Mvg, Budgetkooien.

Jasper

Erg goed. Snelle en correcte communicatie per mail.

Snel geleverd en snelle reacties. Ook als je vragen hebt over een product

Amanda van klink

Top! Goeie kooi uitgekozen, vergeleken op andere sites maar dit was echt de goedkoopste. snel besteld, snel geleverd.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd