Je aankoop wordt beschermd

Goed verpakking, goede prijs, juiste product

Prijs

Gratis verzending graag,
Ik moest 6 euro verzendkosten betalen, eind bedrag was vergelijkbaar met andere verkopers die gratis verzenden service hebben.

Snelle levering, product voldoet aan omschrijving.

Bestelling was snel geleverd

m.j.maas

Goede informatie, uitgebreide product keuze, snelle levering, goede after sales service.

had schade aan geleverd product, na reclameren met aantonen van de schade , correcte snelle nalevering ontvangen.

Ik heb hier een hele mooie en grootte kooi van gekocht.

Snelle levering.
Mooie kooi.

Snelle levering en een goed product

Tetje Zimmer

Heb al Vader een kooi besteld en het was altijd dik in orde snelle levering en Kwan onbeschadigd aan , goede prijs

Ze geven aan wanneer iets Niet lever aan is en wanneer wel weer . Dat vind ik een goede zaak heb al andere ervaring een met andere bedrijfen dan bestel je iets betaald en ze kunnen Niet leveren

Ria Huige

Zeer tevreden, uitmuntend,daar kan nog menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

heel erg vervelend dat een bestelde papegaaienkooi na 1 week nog niet binnen is en je erachter kom dat hij gewoon kwijt is,terwijl hij wel bij GLS volgens gegevens een week eerder in depot Gorichem stond.na Budgetkooien gemaild en ze stuurde gelijk een nieuwe op, dat noem ik nog eens service.moet wel vermelden dat ik het voor jullie super vervelend vindt dat zo,n kooi zo,n groot pakket zomaar kwijt kan raken,pakketnr kende ze ook niet,heel raar mailtje met nr kwam toch van GLS.maar Chepeau voor budgetkooien, echt goede sevice, en 1 dag later was de kooi er wel nog op zaterdagavond gebracht door PostNL.

heb nu al 3 keer problemen gehad met een pakket gestuurd door GLS, PostNL alleen maar goede ervaringen.. misschien GLS laten vallen, ik betaal liever iets meer aan verzendkosten ofzo dan dat mijn pakket zoek is terwijl ik er op zit te wachten.maar Chepau voor BUDGETKOOIENdat ik jullie aanbeveel is alleen omdat jullie niets aan de snelheid van vervoer kunnen doen.

Emiel Reijnhout

Ik heb twee maal gebeld voor advies en heb deze contacten als zeer prettig ervaren

Klantvriendelijk en kundig advies

???