Snelle levering, prima kwaliteit

Korte

Een hele mooi kooi ontvangen...snel geleverd

Handig dat er met track en tracé gewerkt wordt..!!!

Ik zou zo geen verbeterpunten kunnen noemen

Versluis

Zeer goed en correcte afhandeling van de bestelling

Natasha T. Brouwer

Duidelijk, vlot en goede kwaliteit.

Zeer snelle levering en goede communicatie, met name de bereikbaarheid voor vragen. Prettig mailcontact.

Erg netjes dat we een nieuw onderdeel ontvingen na beschadiging hiervan.

Op de site staat dat de levering 2 tot 3 werkdagen kan duren. Maar ik had de kooi de volgende dag al in huis. Wellicht als mensen zien dat de levering snel is, kan dit sneller leiden tot de beslissing om een artikel te kopen? Misschien is het een bewuste keuze van jullie om het anders te vermelden of is het moeilijk aan t geven ivm voorraad. Maar dit is het enige verbeterpunt wat ik momenteel kan bedenken.

Linda

Goed. Snelle levering. Houd zich aan afspraak. Betrouwbaar.

Abigail

Goede kooi en snelle levering!

Snelle levering en duidelijke informatie

Overzichtelijke website, snelle en correcte klantenservice. Budgetkooien stelt tevredenheid voorop!

Overzichtelijkheid, service, snelheid

Het aanhechtingspunt van het rad (wieletje waar hamster in loopt) past niet goed tussen de spijlen van de kooien. Hierdoor moet je af en toe wrikken en kan het kapot gaan.

Snel en goede service

een onderdeel van mijn bestelling was beschadigd, maar kreeg meteen een nieuw onderdeel. Eerste bestelling was met 1 dag binnen

Er zat helaas geen beschrijving bij de kooi hoe je de bakjes moest monteren. Jammer dat de 2e zending niet via TNT verliep, die heeft een hele goede track en trace. GSL veel minder