Je aankoop wordt beschermd

De kooi was de volgende dag binnen, mooie kooi, duidelijke instructies voor in elkaar zetten. Mistte 1 trap, na een korte mail kreeg ik deze toegestuurd! :)

Makkelijke betaling, snelle verzending, goede hulp

Check of pakketten wel compleet zijn

Makkelijke website ,snelle levering,alleen jammer dat er na het uitpakken bleek dat er een tralie verbogen was en dat er wat lak af was,moet eerlijk zeggen dat ik geen zin had om kooi weer in te...

Goede website en snelle levering super

Misschien wat meer controle alvorens te versturen

Erg snelle levering van een goed product voor een goede prijs.

Fischer

Info was duidelijk, bestellen makkelijk. Super snel geleverd. Goed verpakt.

Misschien een leuke aanbieding bijsluiten in de verpakking. Waarin je de klant veel plezier wenst met de aankoop. Dat als er vragen zijn ze je ....daar kunnen bereiken. En een leuke korting voor een volgende bestelling.

Alles heel duidelijk aangegeven.

Ik vond het fijn dat ik helemaal up to date werd gehouden omtrent mijn bestelling

Via internet

snelle levering

zou ik niet weten

C. Overstegen

Twee vogelkooien gekocht. Veel goedkoper dan in de winkel. In de winkel 60 euro. Bij Budgetkooien 36,50.
Snelle levering.

Goedkoop.

Snelle levering. Netjes verpakt. Product kwam precies overeen met de afbeeldingen op de website.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke website

Blij met het hok dat ik hier heb besteld.

Het hok was niet duur, maar dat zien wij er deels in terug. Het is een hele klus om het hok schoon te maken/uit elkaar te halen, want je haalt het rek van de zwarte bak af en moet dus via de onderkant alle onderdeeltjes eruit halen. Ook zit er geen gebruiksaanwijzing bij.

Ursula

Top-service!

Duidelijke website, supersnelle levering. Donderdagavond besteld, vrijdagochtend in huis. Compleet en keurig verpakt.