Je aankoop wordt beschermd

Leuke speeltjes voor onze papegaai gekocht voor een goede prijs. Alleen jammer dat 1 speeltje ontzettend muf rook.

Lage prijzen

Heel muf ruikende speeltjes niet verkopen!

Cheryl

Super blij met deze product

Op de site staat goede uitleg, de levering is ook snel

Nakijken of de verpakking niet beschadigd is want hetgeen wat erin zit kan ook beschadigd zijn , bij ons zit er bij 1 kooi een grote barst in de onderbak , we hebben dit nu opgelost door te plakken omdat we dringend een kooi nodig hebben voor ons rat

Prijs / kwaliteit verhouding is prima

Geen gebruiksaanwijzing. Monteren van de voetbakjes was wat onduidelijk en ging vrij moeizaam.

Rill.

Nog geen ervaring.

Mooie kooi voor dat geld alleen de klemmen om de bak vast te houden zijn te groot en werken niet.

Geen verbeteringen.

Jeroen

Snelle levering, mooi product

Obv deze besteling niet

Mevr. Bep Verkerk

Ik heb voor het eerst de Pagodekooi voor mijn kanarie aangeschaft. Kanarie helemaal in zijn sas en ik ook.
Ik heb nog wel wat stokjes erbij moet aanschaffen, want twee stokjes voor zo,n grote...

Snelle levering.

Jullie zouden wat meer stokjes in de toebehoren kunnen zetten. Ik heb e kooi in het zwart, maar die stonden niet bij de toebehoren en dat vind ik persoonlijk jammer.

Bruin

Achterwand voor aquarium
besteld.
Goede communicatie
Zeer snel geleverd
Ben dan ook zeer tevreden

Goede kwaliteit
Snel geleverd
Goed verpakt

Kooi is in de aangegeven termijn in huis. Geen problemen met de bestelling, betaling en levering.

Voor eerste keer bij budgetkooien besteld. 2 prachtige grote hondenmanden van het merk Lebon. Meer dan 40,-€ per stuk goedkoper dan in dierenwinkel. Ben er super blij mee en mijn 2 honden ook....

Is ook goed telefonisch bereikbaar

Niks