Je aankoop wordt beschermd

cor

Ik heb helen goede ervaringen met dat bedrijf

goede levering

nee

trea peters

Nette correcte service

duidelijkheid over de producten

neen

Betrouwbaar en snel

Snelle levering en duidelijke beschrijving op de site

Alles was naar wens

Levering liet op zich wachten en na een slechte ervaring word je dan angstig. Kooi uiteindelijk wel ontvangen.Uiteindelijk bleek er geen adressticker op doos te zitten en heeft postnl het pakket...

Snellere levering en betere vermelding van status voorraad. Lijkt of er van elke kooi slechts 1 exemplaar is.

Snelle levertijden en prijs kwaliteit uitstekend.

nee

Ik had graag een handleiding o.i.d. gezien.

Laai

Prima!

Verzending goed, keurig ingepakt.
Gebruiksaanwijzing om kooi in elkaar te zetten mag wel iets uitgebreider, nu alleen klein papiertje met één hoekje van de kooi te zien?!

Meer foto's op de site zetten.

Rob

Op zondag een hamsterkooi besteld. Tot nu toe nog niks ontvangen. Gebeld ze gaan ervan uit dat het vandaag op de bus gaat. Dit is wel de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel. #slechtezaak

Zorg voor een beter inpak en verzendbedrijf die het aantal pakketten wel aan kan en alles op tijd verstuurd.

Reactie Budgetkooien:

Hallo,

zoals eerder door ons gezegd waren er technische problemen bij ons fulfilment bedrijf die voor ons orders picken, inpakken en versturen.

Hierdoor konden de labels niet worden gescand en was er dus geen afhaling mogelijk door de pakketdienst.

Daardoor is er helaas een vertraging van 2 dagen ontstaan.

Helaas is dit buiten onze macht om en snappen ook dat dit vervelend is voor onze klanten. Hiervoor hebben wij ook onze excuses aangeboden en willen ons bij deze nog maal excuseren.

Mvg, Budgetkooien.

Ik had de pech dat toen ik de texas strong rattenkooi wilde bestellen dat deze net uitverkocht was. Daardoor heb ik zeker 2 maanden moeten wachten maar het is het wachten waard geweest. Het is een...

De bestelling was binnen 2 dagen in huis

Het is jammer dat er niet gereserveerd kan worden .Zeker als de bestel datum verschillende keren word verzet i.v.b.m. De levering.

Top

Niks

Goeie en snelle service. Ik heb een kooi besteld. De kooi was makkelijk in elkaar te zetten. Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling in huis.