2065 beoordelingen

2065 Reviews

Thea wildeman

Ik had op vrijdag een kooi bij jullie besteld en kreeg een mail dat hij dinsdag bezorgd zou worden .
Dinsdag geen kooi we 2 hebben hier 2 afspraken in het ziekenhuis moeten verzetten.

Kooi zag er goed uit en was ook heel goed verpakt.

Een andere bezorgdienst zoeken.

VCR

Goede service, sneller levering!

Eén van de klepjes voor de voederbakjes had een fabrieksfout.
Ik heb dit gemeld via de mail en de volgende dag kreeg ik keurig 2 nieuwe klepjes bezorgd!

willem ruitenbeek

Ik heb 3 maal een 1 gegeven omdat deze vragen niet van toepassing waren

hetgeen dat ik heb besteld was goed ingepakt er was geen schade

Mooie kooi snelle levering

R Meijer

Vresselijk drama. Krijg een kooi na het uitpakken blijkt er overal roest op te zitten zat zelfs op inpak folie. Us overal beschadegingen. Wil ik hem terug sturen moet ik een formulier doauwnloden...

Ja niet dus

Klantvriendelijk cursus

Reactie Budgetkooien:

Beste mevrouw Meijer,

dat het bij het leveren van het artikel niet helemaal zo is gegaan zoals u wilde kunnen wij helaas niets aan doen.
Wij snappen dat het misschien niet uw bedoeling was maar u heeft zelf de opdracht gegeven via mail aan GLS om uw bestelling naar een parcel pickup point te brengen.
Hier kunnen wij helaas niets aan doen.

Wij hebben u per telefoon aangegeven dat u foto's kon sturen van de onderdelen waarvan u zei dat deze beschadigt waren en verroest.
Dan konden wij kijken of wij eventueel nieuwe onderdelen konden sturen of eventueel een nieuwe kooi.
U gaf aan dit niet te willen omdat het te veel gedoe was.
Dus u gaf ons geen kans om een eventueel probleem op te lossen.

Zoals ook te lezen in onze algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan, tijdens het plaatsen van uw bestelling staat precies de procedure hoe u moet handelen in geval van problemen met een artikel of het retour sturen van een product.
Dit heeft u waarschijnlijk niet gedaan gezien de reactie die wij kregen per telefoon en mail.

Het retourformulier staat gewoon op onze site en andere klanten hebben hier nog nooit problemen mee gehad.

Vandaag hebben wij uw bestelling retour gekregen en hebben natuurlijk gelijk gekeken naar de problemen die u aangaf tijdens ons telefoongesprek.

Wat betreft de schade (alles kapot volgens u) hebben wij in 1 van de zijpanelen een heel klein deukje gevonden, bijna niet zichtbaar als de kooi in elkaar zit.
Volgens u zat het verpakkingsmateriaal en de kooi geheel onder de roest.
Wij hebben geen roest gevonden.
Het spul dat u onder roest verstaat op het bubbeltjes plastic en de kooi is een beetje stof van het poedercoaten van de metalen delen.
Met een vochtig doekje hadden wij deze stof binnen 5 minuten verwijderd.

Dus heel jammer dat u zo reageert op deze beoordelingssite terwijl u niet goed op de hoogte was blijkbaar van onze algemene voorwaarden en het product dat u besteld heeft.

Achteraf blijkt dus dat er met het product dat u heeft retour gestuurd, op een heel klein deukje na, niets aan de hand te zijn en ons niet de kans heeft gegeven om een eventueel probleem op te lossen.

Wij gaan het geld terugstorten.
Alleen niet de retourkosten omdat wij niet inzien wat er mis is met het artikel.

Mvg, Budgetkooien.

Mike

Budget kooien heeft geleverd waar ze mee adverteren precies zoals het product op hun website stond beschreven (dit is puur het product niet de bezorging )

EEN GOED GESPREK AAN GAAN MET JULLIE VERTEGENWOORDIGER OF KLANTENMANAGER BIJ GLS DAT HUN MANIER VAN BEZORGEN JULLIE KLANTEN GAAT KOSTEN ! ! ! ! !

Reactie Budgetkooien:

Goedemiddag,

wij begrijpen deze beoordeling niet helemaal.
Is het nu ons product waar u niet tevreden over bent of de vervoerder GLS ?

Kunt u dit nader toelichten ?

Mvg, Budgetkooien.

Snelle levering en een hele mooie kooi.

Zeer goede informatie en ze leveren wat ze beloven, in goede kwaliteit.

Producten in topconditie