Goede ervaring.

Mooie producten. Snelle reacties.

Er had wellicht wat duidelijker bij kunnen staan wat voor sluiting de kooi heeft.

Overzichtelijke site, redelijk groot aanbod van verscheidene kooien, snelle levering.

Snelle verzending en veel contact over het process van je bestelling.

2 kooien besteld. Hamster en vogel. Beide goed aangekomen en snelle service. Toen het deurtje van de hamster kooi stuk was na 1 week. Meteen nieuw deurtje gekregen.

Er ontbrak wat bij het product wat ik bestelde ik heb toen gebeld en de volgende dag zat het al bij de post dus goede service.

Kiirstee Xx

Heel mooie vogelkooi

jacobs-utsi

Zeer vlugge ontvangst, alles redelijk goed ingepakt.
interessante prijzen, vriendelijk i.v.m. tel contact.

goede koopwaren en aantrekkelijke prijzen.

ivm kooien, altijd goed zien dat er geen tralies gebogen zijn, en dat de kooi goed in elkaar past. wij hadden beetje problemen met paar gebogen tralies en afwerklat die wat gedeukt was, konden ze met tang weer recht zetten. wel altijd zien voor een duidelijke handleiding!

Demi

Goed snelle levering zeer mooie kooi

struijk

Ik heb een grote vogelkooi voor mijn valkparkiet gekocht. Alles is naar tevredenheid gegaan!

Bestellen gaat makkelijk. Bezorgen loopt ook goed, duidelijke site

Je kunt bij de vogelkooien standaards kopen. T zou op de site handig zijn als je de juiste mee kunt bestellen bij de kooi.Nu moet je onthouden welke standaard erbij een kooi past en dan naar de standaards gaan en de juiste opzoeken.

Heel erg goed. Ik werd vanaf het begin op de hoogte gehouden hoe het met mijn bestelling was. In behandeling, ingepakt, verstuurd e.d.
Een snelle levering. Zondagavond besteld, dinsdag avond...

Wat ik erg mooi vond was dat ik op de hoogte werd gehouden hoe en waar mijn bestelling was.
In behandeling, ingepakt, verstuurd. Was ik erg blij mee,

Eigenlijk niet.

Goede service

Veel duidelijkheid over vervoer en op tijd geleverd

nee