Dick

Uiterst slechte verkoop/klantenservice na aankoop, Vóór aankoop juist goede ervaring door de telefoon. Maar de Isolatie komt beschadigd, krom, smoezelig en vuil aan. Kan gebeuren. Je mailt, stuurt... Uiterst slechte verkoop/klantenservice na aankoop, Vóór aankoop juist goede ervaring door de telefoon. Maar de Isolatie komt beschadigd, krom, smoezelig en vuil aan. Kan gebeuren. Je mailt, stuurt foto's en Budgetwinkel belooft iets terug te betalen (let wel: € 2,70 op een bedrag van € 213,-) maar doen dit vervolgens (nog) niet. Uiterst slechte afhandeling via mail. Laten je correspondentie gewoon onbeantwoord.

uiteindelijk geen

Jos

Eerst besteld dik tevreden zag er allemaal netjes uit

Bestel en tweedagen later binnen top.

Particulier

Keurig verzorgd.

Vriendelijk aan de telefoon.

Mieke

Bestelling isolatie

snelle, vlotte, correcte, communicatie en zeer vriendelijke mensen zowel voor de aankoop als voor de levering!

B. de Groot

Beste mensen, wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf.jullie geven een goede voorlichting en komen de afspraken na en en hebben een goede kwaliteit in B keuze.
Ga zo door en wij zullen...
Ga zo door en wij zullen reclame voor jullie maken.
Hartelijke groeten.

zie bovenstaande

Ger Kiers

Wel snelle levering, wel wat beschadigingen aan de platen. Op zich geen probleem omdat je toch snjiverlies hebt

Niet echt

Lissa

Een van de zeer weinig bedrijven die ik gevonden heb waarvan ze isolatie leveren aan huis. Snelle en vlotte bestelling. Zoeken samen met jou naar een andere alternatief indien de voorraad niet... Een van de zeer weinig bedrijven die ik gevonden heb waarvan ze isolatie leveren aan huis. Snelle en vlotte bestelling. Zoeken samen met jou naar een andere alternatief indien de voorraad niet voorradig is.

Levering in belgie
Top service!

Wil

Snel geregeld en geleverd

Snel geregeld en geleverd

Knelis

Een paar pakken ISOVER comfortpanel besteld. De bestelling werd de volgende dag keurig afgeleverd, en de prijs heb ik nergens anders goedkoper gevonden.

Prijs, snelheid

Larkobv@hetnet.nl

Goede service.

Goede informatie en levering.