B. de Groot

Beste mensen, wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf.jullie geven een goede voorlichting en komen de afspraken na en en hebben een goede kwaliteit in B keuze.
Ga zo door en wij zullen...
Ga zo door en wij zullen reclame voor jullie maken.
Hartelijke groeten.

zie bovenstaande

Ger Kiers

Wel snelle levering, wel wat beschadigingen aan de platen. Op zich geen probleem omdat je toch snjiverlies hebt

Niet echt

Lissa

Een van de zeer weinig bedrijven die ik gevonden heb waarvan ze isolatie leveren aan huis. Snelle en vlotte bestelling. Zoeken samen met jou naar een andere alternatief indien de voorraad niet... Een van de zeer weinig bedrijven die ik gevonden heb waarvan ze isolatie leveren aan huis. Snelle en vlotte bestelling. Zoeken samen met jou naar een andere alternatief indien de voorraad niet voorradig is.

Levering in belgie
Top service!

Wil

Snel geregeld en geleverd

Snel geregeld en geleverd

Knelis

Een paar pakken ISOVER comfortpanel besteld. De bestelling werd de volgende dag keurig afgeleverd, en de prijs heb ik nergens anders goedkoper gevonden.

Prijs, snelheid

Larkobv@hetnet.nl

Goede service.

Goede informatie en levering.

Westergasterras

Snel en goed geregeld

Goed telefonisch contact en ook aardige chauffeur

demont georges

Zeer goede service

ruim assortiment

Paul

Makkelijk besteld, snel geleverd

snelle en nette levering

Prive

Fijn spullen bij elkaar zoeken en bestellen. Suggesties zijn goed. Leveringskosten zijn wel vrij hoog.

Goede webshop.