Norbert

Na het plaatsen van mijn bestelling, zeer snelle levering

Correcte prijzen en verwerking van bestelde goederen

Katinka

Makkelijk besteld. Daarna werd ik gebeld dat het bestelde niet voorradig was. Er werddn alternatieven voorgesteld. Dat werd de volgende dag geleverd.

Heldere communcatie

Vesselin Piyankov

Uitstekende service en kwaliteit! Een aanrader!

Product beter dan verwacht. Stipte levering. Vlotte communicatie. Beste prijs-kwaliteit dat ik op het internet vond.

Pieter Smeets

Heel goed

duidelijke offerte en levering zoals gepland en besteld

Marian Groeneveld

Ruime keuze

Super snelle levering

NECTEB COMPANY

Magnifique

100% fiable

Pascal

Prima producten, precies zoals omschreven. En bij levering een chauffeur die letterlijk alles uit de kast haalde om de producten bij ons perfect af te leveren. Een service die je zelden nog ziet!

Feilloze levering.

Xavier Gelissen

Top firma komt afspraken na en goed materiaal

Snelle levering en op de dag dat je aangeeft

J De Vries

Teleurgesteld in het feit dat het in tegenstelling tot melding op website ondanks bevestiging niet volgende werkdag maar dag erop wordt geleverd. Na telefonisch en mail aangegeven te hebben hierdoor... Teleurgesteld in het feit dat het in tegenstelling tot melding op website ondanks bevestiging niet volgende werkdag maar dag erop wordt geleverd. Na telefonisch en mail aangegeven te hebben hierdoor onnodig een dag verlof te hebben opgenomen en hier enige compensatie op plaats vindt heb ik hier geen gehoor op gekregen slechts uitvluchten. Zelfs restitutie van d helft van bezorgkosten was niet mogelijk.

Snel telefonisch contact

Paul Meertens