F. Davidse

Het is 9 maanden geleden dat ik PIR kocht, helaas had ik door persoonlijke omstandigheden het verkeerde besteld, hier is heel beschaafd en met begrip op gereageerd. Ook de behulpzaamheid aan de... Het is 9 maanden geleden dat ik PIR kocht, helaas had ik door persoonlijke omstandigheden het verkeerde besteld, hier is heel beschaafd en met begrip op gereageerd. Ook de behulpzaamheid aan de telefoon is fantastisch. Goede adviezen en tips over het project, waardoor ik zelf een mooie nieuwe PIR gevel (18cm) om het huis heb gemaakt. Het gasverbruik is nu absurd laag, door de Termpir en de Swisspor PIR Premium. Leuk dat die laatste toen te koop was in NL, die zie je niet zo vaak. Meest sympathieke bedrijf waar ik zaken mee gedaan heb. Dank aan Dennis voor de goede hulp.

Goede communicatie, goed assortiment PIR: de Premium en de Termpir. De klantvriendelijke, geduldige benadering.

RMP Techniek

Behulpzaam en goedkoop

Paul vN

Goeie prijs, stipte levering

Breed assortiment, scherpe prijs

Philippe V.

Zeer correct bedrijf, vlotte afhandeling van de bestelling, snelle en duidelijke communicatie, producten goed verpakt, kortom top service!

Correct bedrijf met een degelijke service

Hans Verhagen

May Jeurissen

Overzichtelijke site

Voordelige aanbiedingen kwalitatief goed goed bezorgservice

Fred Hoogervorst

Top

Makkelijk in omgang. Zeer goed klantgericht.

Johan den Braber

Isolatie plus benodigdheden besteld. Andere dag al bezorgd.

Snel geleverd. Enkele keren telefonisch contact gehad. Telefonisch heel makkelijk bereikbaar en vriendelijk.

paul de graaff

Na online bestelling de zelfde dag afgehaald.

Vriendelijk medewerkers

Peter Stegink