Pia Zomer

Prima , snelle levering

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Pia, dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je bestelling snel is bezorgd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling langer onderweg is dan geplant. Met vriendelijke groet het BOB... Beste Pia, dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je bestelling snel is bezorgd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling langer onderweg is dan geplant. Met vriendelijke groet het BOB team.

Chris Van Looy

Professioneel

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Chris, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Met vriendelijke groet het BOB team.

Paul Waterbeek

Tot zover goed

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Paul, dank voor je mooie beoordeling en positieve opmerking. Mocht het minder goed zijn laat het mij dan weten zodat we het alsnog goed kunnen oplossen. Wij zijn pas tevreden als u dat ook... Beste Paul, dank voor je mooie beoordeling en positieve opmerking. Mocht het minder goed zijn laat het mij dan weten zodat we het alsnog goed kunnen oplossen. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. Met vriendelijke groet het BOB team.

Christel Goyvaerts

Snelle service

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Christel, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen snel af te laten leveren, maar helaas lukt dat niet altijd. (meestal wel hoor)... Beste Christel, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen snel af te laten leveren, maar helaas lukt dat niet altijd. (meestal wel hoor) Met vriendelijke groet het BOB team.

Samir Hajo el boustati

Super knap

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Samir, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Met vriendelijke groet het BOB team.

Edwin De Stercke

Positief

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Edwin, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en positieve ervaring. Met vriendelijke groet het BOB team.

Jan Kuiper

Netjes en erg snel

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jan, hartelijk dank voor je goede beoordeling en complimenten. Met vriendelijke groet het BOB team.

Gert Van de P.

Prima ervaring, faire prijzen, snelle levering

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Gert, hartelijk dank voor je goede beoordeling en complimenten. Altijd leuk en fijn om te lezen. Met vriendelijke groet het BOB team.

Naomi Van Staden

Heel goed

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Naomi, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en compliment. Leuk om te lezen en het maakt ons altijd blij. Met vriendelijke groet het BOB team.

Ludo Hocko

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Ludo, dank voor je beoordeling. IK vind het alleen jammer dat die deze keer niet zo goed is omdat je aangeeft je bestelling niet ontvangen te hebben. Heb je deze inmiddels wel ontvangen?? Zo... Beste Ludo, dank voor je beoordeling. IK vind het alleen jammer dat die deze keer niet zo goed is omdat je aangeeft je bestelling niet ontvangen te hebben. Heb je deze inmiddels wel ontvangen?? Zo niet dan hoor ik dat graag van je zodat ik er ook iets aan kan doen. Helaas zijn er wel een pakketten vertraagd of raken er pakketten zoek. Dit is geheel buiten onze macht en wij kunnen hier ook geen invloed op uitoefenen. Als deze klachten direct bij ons worden gemeld kan ik actie ondernemen en proberen te achterhalen wat er aan de hand is. Bij ons gaan alle bestellingen elke dag weg, en normaliter worden ze de dag erna bezorgd. Geef mij even je bestelnummer en track en trace numer dor dan kan ik ermee aan de slag. Met vriendelijke groet Francois