maikel van benthem

Goede ervaring snel en betrouwbaar

duidelijke communicatie en snelle levering

Dezaire

Uistekend

we werden gewaarschuwd beter niet met dit hete weer de voegmortel te gebruiken en even te wachten tot het koeler is. Je zal het maar niet in gaten hebben of geen ervaring mee hebben dan gaat zoiets fout. Dus prima dat jullie dat zelf aangeven. Met bellen wat status is krijg je meteen iemand aan de lijn en die weet ook snel wat dat status dan is.

Tussendoor even mailen waar levering blijft. Die was wat vertraagd. Niet erg maar dan is een tussenmailtje wel fijn.

Marco Goris

Het bedrijf doet wat het belooft

Snel schakelen en reageren heb ik als zeer positief mogen ervaren

Keep up the good work

Lincy

Super goed geholpen in de showroom in Staphorst. Levering was ook netjes, uur van te voren gebeld door de chauffeur dus je hoeft niet de hele dag thuis te wachten.

Tegels liggen...

Goed geadviseerd in de showroom, veel keuze in verschillende prijsklassen.

Ronald Cornelissen

Eerste keer erg tevreden, daarom een tweede keer besteld.

goede nette producten

communicatie, op de website geef je adres aan waar je gevestigd bent. komt er pas na 3 dagen een mail dat je moet bijbetalen voor tol. Geen probleem direct overgemaakt. Terwijl het andere bedrag direct was overgemaakt. Gaat de order pas de deur uit nadat de mail is behandeld. Daarna tot 2 maal toe gebeld wanneer de levering zou komen. Uiteindelijk kwam deze netjes voor de deur. Echter zou spoediger kunnen.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Leveringen in Zeeuws Vlaanderen en Zeeland zijn op aanvraag i.v.m. belading en tolkosten. Helaas was deze bestelling de screening ontglipt waardoor deze bleef hangen. Een volgende keer zullen we spoediger reageren. Dit was zeker niet de bedoeling en ook niet wat iedereen van ons gewend is en verwachten mag.

Groet team Budget-Bestrating

René

Super goede ervaringen. Woensdagavond om 2030 besteld en vrijdag al gelijk geleverd. Duidelijke afspraken en communicatie.

Smit

Kort maar krachtig

grote keuze

bezorg kosten iets goedkoper

D Labots

De stenen zijn keurig afgeleverd. We hebben nog niet alle stenen gebruikt, dus we kunnen niet zeggen of ze allemaal heel zijn, maar tot nu toe geen klagen. Het bestellen ging makkelijk.

De pallets met stenen werden keurig daar neergezet waar we ze wilden hebben.

G.Winters

Mijn ervaring is bijzonder goed

nee

n.v.t.