Marcel Krikhaar

In 1woord fantastisch vanaf het moment dat we een afspraak tot het bezorgen

De jongen die ons hielp en de offerte heeft gemaakt dat was precies wat we nodig hadden aan materiaal klasse

Van mij mocht de levering wel wat eerder maar dat zal iedereen wel zeggen

J. Van der Bie

Goed! Snelle correctie op foutje in bestelling. Bestelling geleverd op verwachtte tijdstip en netjes afgeleverd door vriendelijke en bekwame chauffeur.

Toon van Aert

Vlotte en goede afhandeling ,snelle thuis bezorging

gewoon goed

jammer dat het in 2 keer gebracht moest worden

JP Roest

Mail aanvraag voor info was in de spam-map terechtgekomen, daarna snelle en vriendelijke afhandeling.

Klink

Bestellen ging goed. Berzorgen minder. De tegels zijn in de verkeerde straat bezorgd.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Het is altijd vervelend als iets niet op de juiste plaats geleverd wordt. Helaas hebben we er in dit geval geen melding van ontvangen en weten we de reden hiervan dan ook niet. Ons advies, als er... Het is altijd vervelend als iets niet op de juiste plaats geleverd wordt. Helaas hebben we er in dit geval geen melding van ontvangen en weten we de reden hiervan dan ook niet. Ons advies, als er iets niet goed is gegaan, laat het dan weten. Dan denken we altijd mee om tot een goede oplossing te komen.

Aannemings bedrijf L van der wal en zn bv

Prima. Goed, snel en prijstechnisch scherp.

Peter

Betaalbaar en goede service

Duidelijk en snelle service

Martine

Prima levering, ze denken ook met je mee om een passende offerte te kunnen bieden.

Meedenken