AC

Prima service!

Bestelling werd door chauffeur netjes geleverd op aangegeven plek!

Gebr klomp

Super goed bedrijf service super

Super goed bedrijf
Ik was laat met mijn bestelling en had gevraagd of ze mij konden bellen Werd netjes gebeld over de levering super geregeld dezelfde week voor vrijdag was alles binnen
Super service
Kom zeker terug bij jullie bedrijf om dingen te bestellen
Gr klomp

Niets

Kim

Alles verliep erg makkelijk. Voor vragen kon ik goed terecht en werd vriendelijk en snel geholpen.

Goede klantenservice.

Roy

2de keer dat ik hier bestel en beide keren top geregeld.

De bezorg kosten zijn relatief laag vergeleken met de concurrentie. (Had 40 ipv 90)

Waarschijnlijk lastig te realiseren maar een duidelijker tijdvak wanneer er geleverd wordt.

Klaas Dijkema

Uitstekende ervaring. Betrouwbare levering, goede materialen en een prima prijs.
We konden materieel lenen voor betegelen, geweldig. Echte aanrader, dit bedrijf!

Persoonlijke benadering en snelle levering

Ik kan her niet bedenken.

Richard Dijkgraaff

Supersnelle levering en op de juiste plaats gelost zonder enige problemen. De chauffeur belt ook nog even voor dat hij arriveerd.

Klaas Dijkema

Persoonlijke benadering en snelle levering

Ik kan her niet bedenken.

Reggy

Snelle levering, ik was aan de late kant maar alles toch ruim op tijd geleverd! Top!

snelle levering

Hoefman

Heel goed en ik werd vriendelijk geholpen. Ook het bestelde was er snel en vooral geholpen met het opladen op de aanhanger. Dus is een woord PRIMA

Zie boven

John

Besteld in de winkel. Ruime keuze. Vriendelijk geholpen. Mocht het nodig zijn komen wij zeker terug!