Fleur

Snelle en goede service! Gebeld of het mogelijk was om met een kleinere oplegger te leveren. Dit was geen probleem voor de leverancier en is ook goed door gecommuniceerd door Budget-Bestrating.

Soer

Goed advies en behulpzaam.
Vriendelijke personeel.
Ruime assortiment, netjes en overzichtelijk

Goed meegedacht naar de meest efficiënte manier van leggen met een passende prijs.

Geen verbeterpunten qua vriendelijkheid en advies, maar wel qua openingstijden. Helaas is er geen koopavond, wat voor werkende mensen soms lastig kan zijn.

John Hellstern

Goede service en snel geleverd

Alles goed bevsllen

van Delden

Duidelijk en goed advies. Meedenkend en zeer vriendelijk.

Goed advies. Meedenkend en zeer vriendelijk. Niet opdringerig.

Inveegzand aanbieden

Jos Klungers

Prima service en snelle levering volgens afspraak!

Stefan van de Water

Prima prijs-kwaliteitverhouding.

De goedkoopste l-elementen die ik kon vinden via Google.

Mijn bestelling werd onaangekondigd geleverd terwijl ik ziek op bed lag. De informatie over de bestelstatus kan en moet dus beter.

Marcel Franssen

Niet de eerste keer dat ik producten van Budget-Bestrating heb gekocht en ik kan het bedrijf aanbevelen.

Het gemak van het bestellen via de site. Je weet welk product je kunt kopen en wat de prijs is. Wil je wat extra korting dan is een persoonlijke offerte zo aangevraagd en heb je al gauw wat extra's verdiend.

Het enige verbeterpunt voor mij zou zijn een indicatie van de levering van het bestelde product. Ik heb nu toch een dag of tien moeten wachten. Als ik dat vooraf weet is het helemaal prima maar ik begrijp ook dat er een passende route moet zijn om de kosten te drukken. Het blijft schipperen.....