1930 beoordelingen

1930 Reviews

H. de Jong

Zowel telefonisch als per mail contact gehad over de inhoud van de bestelling. Werd goed geholpen, en namen de tijd voor je. Zou hier zeker weer bestellen.

Amer

Na meer dan een week niets te horen, heb ik gebeld betreft de levering. Het product zou mogelijk vrijdag op de post gaan en zaterdag geleverd worden, omdat ik aangaf dat de werknemers dan klaar... Na meer dan een week niets te horen, heb ik gebeld betreft de levering. Het product zou mogelijk vrijdag op de post gaan en zaterdag geleverd worden, omdat ik aangaf dat de werknemers dan klaar zouden zijn. Dat was allemaal prima. Zaterdag na gebeld omdat ik hier niets over gehoord had. Het later leven was verder geen probleem. Het telefonisch contact verliep echter stroef. 'Ik heb de bon hier liggen en de vervoerder is net geweest en wordt dus vandaag niet verstuurd/geleverd'. Ook dat vond ik prima. Echter leek het de werknemer niet te interesseren en leek het hem niet te boeien dat dit later ging worden en moest ik hier gewoon langer op wachten. Op dit incident na was het allemaal prima.

Duidelijke/mooie website. Goed geprijsd.

Klantvriendelijkheid meedenken/begrip tonen.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Dank voor uw reactie. In verband met de drukte hanteren we een levertijd van maximaal 10 werkdagen. Uw order is binnen deze termijn geleverd. Uiteraard is het vervelend dat de levertermijn niet overeenkwam met uw verwachtingspatroon. We proberen zo goed als mogelijk rekening te houden met uw wensen. We gaan proberen te achterhalen wie u heeft gesproken en zullen hierop actie ondernemen. Het is juist een punt waarom we positief bekend staan.
Tip: heeft u voorkeuren, geef ze aan in de opmerkingen, we kunnen niet alles waarmaken, maar wel ons best doen om het zo goed mogelijk voor u te regelen.

Storm

Mooi op tijd. Vriendelijk. En zorgvuldig op zijn plek gezet. Goed stevig verpakt.

A. van Riel

Vriendelijke mensen. Snelle levering en goede service.

Kuster/Daanen

Zeer goed

Zeer vriendelijk

Niet

Pim

Helemaal top!

Communicatie, meedenken, levering en levertijd

Nico

Prijzen van de stenen zijn overal hetzelfde, maar bij budget bestrating kon je ook zonder meerkosten een gedeeltelijke pallet bestellen.

Geen handelingskosten voor een gedeeltelijke pallet.

Jammer dat je binnen één bestelling voor andere produkten opnieuw transport moet betalen. Eén bezorgtarief zou fijn zijn.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw reactie. Het is het meest handig om artikelen van één fabrikant te kiezen. Dit voorkomt dubbele bezorgkosten. Binnen één order dubbele bezorgkosten kan alleen voorkomen indien deze... Dank voor uw reactie. Het is het meest handig om artikelen van één fabrikant te kiezen. Dit voorkomt dubbele bezorgkosten. Binnen één order dubbele bezorgkosten kan alleen voorkomen indien deze artikelen van verschillende leveranciers komen. De levering zal in dat geval ook in verschillende zendingen plaatsvinden.
Hulp nodig bij het zoeken naar artikelen van één leverancier? Bel of mail gerust, we helpen u graag.
Groet,
Erik Leusink

Wilco verhagen jeroenboschlaan 93331hr zwijndrecht

Wel oke

Foto's op we zijn anders dan werkelijk

Theo Roording

Aflevering duurde wat lang omdat een verkeerd afleveradres was aangegeven.

Snel actie ondernemen.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw review. Het spijt ons dat de zending eerst is verzonden naar het verkeerde adres. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en vatte u het sportief op.
Groet Erik