Nvt

Goede informatie en service

Snelheid

Martijn

Prettig samenwerken

Communicatie en na komen van afspraken

Misschien logistiek een inhaalslag door misschien ook materieel aan te bieden.

Andrea

Prettig aan de telefoon te woord gestaan, maar wel vrij hoge afleveringskosten. Bezorging prima geregeld en snelle levering.

Prijsstelling producten, prima website

Afleveringskosten niet geheel duidelijk en best wel fors.

Loes buis

Goede prijzen.

Ria Janse Zoeteweij

Heel prettig zaken doen. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Snelle reactie via de mail. Zelfs nog een kleine korting gehad. Aardige correcte chauffeur, iemand met passie voor zijn werk. Top... Heel prettig zaken doen. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Snelle reactie via de mail. Zelfs nog een kleine korting gehad. Aardige correcte chauffeur, iemand met passie voor zijn werk. Top geregeld allemaal en wanneer ik wij weer iets nodig hebben, gaan wij hier zeker weer bestellen.

meedenken met de klant.

Ga zo door!!!

Vroegop

Gewoon helemaal top!

Makkelijke en gebruiksvriendelijke website

H.H. Ranty

Zeer klantvriendelijk, prijsgunstig en ook flexibel in de levering (2 extra L-elementen toevoegen aan de originele bestelling was geen enkel probleem). Wel kreeg ik op de dag van levering geen... Zeer klantvriendelijk, prijsgunstig en ook flexibel in de levering (2 extra L-elementen toevoegen aan de originele bestelling was geen enkel probleem). Wel kreeg ik op de dag van levering geen telefoontje 1 uur voor de bezorging. Verder prima aanrader!

Prijs/kwaliteitsverhouding en de flexibiliteit.

Track & trace van de bestelling zou wel helpen om niet een hele dag te moeten wachten!

Mokamel

???

Uitstekende kwaliteit en service !

Meer Advertenties !

n.v.t.

Prima, goed geregeld

Vlot van begrip, in één keer het juiste materiaal.

Prima zo, vooral niets aan veranderen.