Daniël

Goede communicatie en flexibel in levering

Communicatie

Bij voorkeur iets eerder bellen. Ik wilde graag iemand op locatie aanwezig hebben, alleen tijdens het belletje was de chauffeur al op locatie

wijnands leo

Positief, concreet, meedenkenk

afspraken mee te maken

Goede ervaring, vriendelijk personeel en behulpzaam

Westerhof

Positief

service

Wendy

Telefonisch heel prettig te woord gestaan

Duidelijke informatie. Toegankelijke showtuin

Wilhelmus

Het bedrijf is goed alleen vind ik het schandalig dat de chauffeur de stenen neer moet zetten foto maken en wegwezen ook nog een paar straten verder dan mijn straat

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Wat vervelend dat er gelost is op een andere plaats dan gewenst. Let op, leveringen worden altijd met een grote vrachtwagen met trailer gelost. Mocht u twijfelen over de bereikbaarheid neem dan... Wat vervelend dat er gelost is op een andere plaats dan gewenst. Let op, leveringen worden altijd met een grote vrachtwagen met trailer gelost. Mocht u twijfelen over de bereikbaarheid neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan kijken of er wellicht andere mogelijkheden voor levering zijn.
Mocht er onverhoopt iets anders verlopen dan verwacht, neem dan gerust contact met ons op, dan kunnen we ons sterk maken voor uw wensen.

Merel Kuiper

Goede communicatie, de tegels staan prachtig en levering door een super meedenkende en vriendelijke chauffeur! Zal dit bedrijf zeker aanraden.

Van Samang

Alles online geregeld. Snelle reacties op mail, vlotte en correcte levering.