1914 beoordelingen

1914 Reviews

Victor Heikamp

Goede service, snel geleverd en een goede prijs! Top!

Goede prijs

Sebastiaan

Absoluut aan te raden. Hulpvaardig, denken met je mee en erg vriendelijk.

Marit Cornelissen

We hadden met spoed stenen nodig en de medewerkers denken echt met je mee en helpen waar kan! Wij waren nog wat vergeten te bestellen, dit werd met spoed na gebracht! Helemaal top

Ze doen wat ze beloven en leveren heel snel

Niets, zo goed geholpen

Meike

Artikel helemaal naar wens,
Goede service!

Service

Reinier

Top bedrijf en goede informatie en service

Goede communicatie

J. Zandbergen

Prettig

service

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw beoordeling en wij hopen u in de toekomst weer te mogen helpen bij Budget-Bestrating.nl!

Spullen besteld die niet binnen de aangegeven levertermijn te leveren waren. Geen bericht ontvangen van Budget-bestrating hierover. Tevens is de hulpvraag om te bepalen hoeveel materialen we nodig... Spullen besteld die niet binnen de aangegeven levertermijn te leveren waren. Geen bericht ontvangen van Budget-bestrating hierover. Tevens is de hulpvraag om te bepalen hoeveel materialen we nodig hebben nauwelijks in behandeling genomen.

Goedenavond Fabian,
Vervelend dat u zich niet goed geholpen vind.
Bij twijfel of vragen bel ons altijd gerust even.
Telefonisch kunnen wij onze uitleg ook beter kwijt dan per...
Goedenavond Fabian,
Vervelend dat u zich niet goed geholpen vind.
Bij twijfel of vragen bel ons altijd gerust even.
Telefonisch kunnen wij onze uitleg ook beter kwijt dan per mail.
Uw eigen berekening van de hoeveelheid materialen is goed gedaan.
Hiervoor ons compliment! Mijn collega heeft het daarom ook overgenomen in zijn offerte.
Even over de levertijd, in de offerte stond netjes vermeld dat momenteel het split niet voorradig is.
Jammer van de weinig sterren, maar wij hopen dat u volgende week met veel plezier kan beginnen met de aanleg van uw terras!
ps. neem even telefonisch contact op met ons op 0522-462462. Kijken of we de klantvriendelijkheid nog even wat kunnen opschroeven.
Joost Kisteman

P huizing

Snel en duidelijk

Snel geleverd

Chris

Uitstekend!

Adequate, persoonlijke communicatie

Levering heeft wel even geduurd

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Helaas lopen de levertijden op vanwege de extreme drukte. Op tijd bestellen is aan te raden, we gaan er voor om de levertijden terug te brengen.