Cees

Bij Budget-Bestrating in Staphorst geweest om te bestellen, prima geholpen.

Oplossingsgericht. Had verzuimd bij de bestelling op te geven de tegels op pallets te leveren. Werd alsnog geregeld gedurende het leveringstraject, zonder bijkomende kosten.

Koomen

Super klantvriendelijk en snel geleverd

Zeer klantvriendelijk en goede service

Colman

Nette mensen, prettig contact. Helaas bleek een geplaatste bestelling toch niet leverbaar. Geld werd netjes terugbetaald.

Fijn contact.

Goed kijken of zaken op de website ook echt leverbaar zijn.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw feedback. We proberen zo spoedig mogelijk door te geven of iets leverbaar is of niet. Omdat het meeste niet fysiek bij onze eigen vestiging staat zijn we afhankelijk van externe... Dank voor uw feedback. We proberen zo spoedig mogelijk door te geven of iets leverbaar is of niet. Omdat het meeste niet fysiek bij onze eigen vestiging staat zijn we afhankelijk van externe informatie. Twijfelt u of iets leverbaar is? Bel gerust, we zoeken het graag voor u uit.
Groet Erik

Gelderblom

Netjes geholpen en een vriendelijke dame aan de telefoon

Aardig mensen

Maarten

Na bestelling en levering bleek dat wij het verkeerde hadden besteld. Geen enkel probleem om artikelen te retourneren. Tijdens het retour proces werden wij heel vriendelijk op de hoogte gehouden en... Na bestelling en levering bleek dat wij het verkeerde hadden besteld. Geen enkel probleem om artikelen te retourneren. Tijdens het retour proces werden wij heel vriendelijk op de hoogte gehouden en geïnformeerd dat de retourzending was ontvangen. Ons geld is direct teruggestort.
Ookal hebben wij uiteindelijk niets gekocht, de service heeft een ontuitwisbare indruk gemaakt. Als wij weer eens iets nodig hebben, kopen we het zeker bij Budget Bestrating!

Klantvriendelijkheid, communicatie, after sales

Heilida Graaf

Vriendelijk personeel! Snelle levering en goed geïnformeerd. Tegels zijn van goede kwaliteit en zeker een goede prijs!

Personeel was erg vriendelijk en meewerkend.

De tegels leken een andere kleur op de website en ik kwam er pas achter dat de tegels niet op voorraad waren na het bestellen, moest daardoor een extra week wachten.

Jan Keizer

Prima bedrijf, transparant en duidelijk mbt de gemaakte afspraken

Denkt met de klant mee!

Jesse

Mooie prijs en snel geleverd. Zeer tevreden

Goeie service bij levering
Professionele chauffeur

Irene Parijs

Snelle levering.
En heeeeel goed spul.
Bedankt

Heeft goede uitleg als je iets wilt weten

Niks