Irene Parijs

Snelle levering.
En heeeeel goed spul.
Bedankt

Heeft goede uitleg als je iets wilt weten

Niks

Hanan

TOP service

Duidelijk communicatie en klantgericht

Sylvia

Prima meegedacht, goede service !

Ze denken klantgericht mee over de beste oplossing

Nee

Beach salon

Netjes geleverd. Na wat aanpassingen snel nota aangepast .

Komen afspraken na.

Mc

Ik vond de levering erg rommelig. Er was absoluut geen mogelijkheid om te horen wanneer de levering enigzins zou plaatsvinden omdat dit met een externe partij wordt gedaan. Je moet dus een week... Ik vond de levering erg rommelig. Er was absoluut geen mogelijkheid om te horen wanneer de levering enigzins zou plaatsvinden omdat dit met een externe partij wordt gedaan. Je moet dus een week wachten en dan kun je gebeld worden, een uur voordat de stenen er zijn. Daarnaast zijn 2 tegels al bij de levering stuk gegaan

Informatievoorziening

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Per leverancier verschilt de wijze van levering. Bij sommige leveranciers is dit al meteen duidelijk, bij andere leveranciers horen we pas 1 á 2 dagen voor levering wanneer u de zending kunt... Per leverancier verschilt de wijze van levering. Bij sommige leveranciers is dit al meteen duidelijk, bij andere leveranciers horen we pas 1 á 2 dagen voor levering wanneer u de zending kunt verwachten. Wij geven dit wel altijd door, als dit niet al automatisch door de leverancier gedaan wordt.
In dit geval is de melding over de levering waarschijnlijk in de ongewenste e-mail gekomen. Iets besteld? Check dan ook altijd voor de zekerheid uw ongewenste e-mail om te voorkomen dat u meldingen misloopt.
Ten aanzien van de breuk kunnen we uiteraard gewoon nieuwe tegels leveren onder garantie als er foto's zijn van de breuk in de verpakking.
Groet Erik

Anna bergen

Makkelijk besteld, duidelijke uitleg over de levering. Ik kon niet het lever moment kiezen, maar dat begreep ik wel. Het product staat prachtig in onze tuin, ben er blij mee.

Makkie

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw leuke reactie.
Groet Erik

Niko

Alles netjes op tijd ingeleverd, kwaliteit van tegels is goed, maar andere kleur dan op de foto

Jan

Goed bedrijf met open houding, waar zaken goed bespreekbaar zijn.
Tevreden over het eindresultaat.