G.J.Bruinsma Allround zzper

Bestel regelmatig bestratingsmateriaal bij dit bedrijf

snelle en duidelijke communicatie

aflevermoment van keuze wordt vaak niet gehaald door externe leveranciers

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Dank voor uw opmerking. De voorkeursdatum van aflevering geven we door aan leveranciers. De meeste leveranciers hebben een maximale levertijd van 5 tot 7 werkdagen. Het is dan mogelijk dat de gewenste datum voor de uiterste datum ligt.
Twijfel? Vraag altijd naar de mogelijkheden. De stelregel in het algemeen is:
- Leveringen van TuinVisie kunnen op exacte dag gepland worden, mits voorradig dan kunnen we hem inplannen op de gewenste leverdatum
- Leveringen van Gardenlux worden per regio gepland, hierbij geld dat per dag een andere regio gereden wordt
- Overige leveringen worden ingepland in een tijdsbestek van maximaal 5 tot 7 werkdagen
Uiteraard geld in alle gevallen mits voorradig.
Ps. We zijn dankbaar dat u regelmatig bij ons besteld, fijn om zo samen te kunnen werken.
Groet Erik

Arno van der Velden

Levering volgens afspraak overige service slecht

Levering is volgens afspraak uitgevoerd

Er wordt geen noodzakelijk advies gegeven over het product, pas nadat product gebreken vertoond wordt een wazig verhaal over de verwerking gegeven en blijft er een ontevreden klant achter!!

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Hallo Arno,
Hallo Arno,
Dank voor uw reactie. Online orders proberen we zo goed als mogelijk te voorzien van advies. Als we mogelijke problemen of uitdagingen voorzien nemen we voor levering contact op. We proberen in de teksten bij artikelen te benoemen wat de eigenschappen van het artikel zijn. Mocht dit vragen oproepen dan zijn we uiteraard telefonisch en per e-mail bereikbaar, of kan onze vestiging in Staphorst bezocht worden.
Verwerk nooit producten zonder kennis over de juiste verwerking. Twijfel? Vraag het eerst zodat een optimaal resultaat ontstaat.
Groet,

particulier

Goede ervaring

snelle levering

Wilma roovers

Snel geleverd contact gehad over levering gewoon perfect

Derk

Goedkoop en voorspelbaar

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd, goede prijs, aflevering op tijd en vriedelijk

B.Huls

Top klanten contact

overleg, product, betaling, levering,

Prive

Korte lijnen, goede afspraken

Nvt

Cees

Bij Budget-Bestrating in Staphorst geweest om te bestellen, prima geholpen.

Oplossingsgericht. Had verzuimd bij de bestelling op te geven de tegels op pallets te leveren. Werd alsnog geregeld gedurende het leveringstraject, zonder bijkomende kosten.