Wilma

17 aug stenen besteld online, had ze voor 9 september nodig en wist dat het 2 tor 3 weken geleverd zou worden , want dat had ik gevraagd via de whatsapp. Netjes 4 september geleverd.

Snel antwoord via WhatsApp.

Niet gevonden

Erik Van der Velde

Goede en snelle accurate levering en service

Bert Westhoff

Goed gegaan allemaal. Jammer dat de in eerste instantie afgesproken dag van levering toch nog veranderd werd. Maar de chauffeur belde op tijd en kon zodoende prima op de juiste plek lossen.

Prijs, assortiment, communicatie

Leverdatum niet wijzigen

Edwin

Positief en negatief

Website, prijs

Chauffeur deed moeilijk. Met het zelfde inspanning kon hij mij als klant een hoop sjouwwerk kunnen besparen. Was erg star. Ander bedrijf kon wel op de door mij gewenste plaats lossen.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Hallo Edwin,
Hallo Edwin,
Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de chauffeur het niet naar wens kon lossen. Over het algemeen krijgen we juist positieve reacties over chauffeurs. In de meeste gevallen doen ze juist hun best om zich positief te onderscheiden. De opmerking over de losplaats was in ieder geval wel doorgegeven. Wellicht dat de chauffeur zich toch niet lekker voelde bij de leverplaats.
Groet,
Erik

Reniers

Super

Komen afspraken na.

Hogewoning

Prima ervaring

Duidelijke site en keurig geleverd