Henk Spierings

Bij ons is op 18 juli een jacuzzi en wel de Grand Atlantic Premium+ geplaatst
Deze hadden wij gekocht bij Bubbelkoning in waarle
Waar we een goede en heldere uitleg kregen
Na...

Patrick Zwarteveld

Behulpzaam en goede service.
Doen er alles aan om een goed gevoel over te houden aan het bedrijf en de koop.

D. Streep

Één persoon om het bad te installeren is te weinig. De hulp vd koper hiervoor is geen goede service

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte mevrouw Streep,
ik ben eigenlijk een beetje verbaasd van uw opmerking. U wilt dat wij met 2 personen komen om het bad te plaatsen, wij hebben u een keus gegeven tijdens de verkoop.
voorstel 1: plaatsen binnen week met 1 monteur.
voorstel 2: plaatsen over 3 weken met 2 monteurs.
U heeft er voor gekozen om de plaatsing binnen een week te doen, en u gaf aan om zelf wat hulp te regelen.
Aan de hand van deze opmerking begrijp ik dat u het bad binnen een week wilde hebben alswel met 2 monteurs. Vanwege de drukte bij ons en de vakantie periode kunnen wij helaas niet aan deze wensen voldoen. Onze excuses voor ongemak.
Michiel Broker ( zaakvoerder)

Van 't hof & Willems

Zijn super tevreden met de hulp bij de aanschaf van de jacuzzi ook super tevreden met de plaatsing door hassan ook met latere vragen mochten wij hem mobile bellen .
Hebben zeker al een aantal...

Berlage

Prima.
Duidelijke info vooraf.
Tijdens het uiteindelijke bestellen prima advies.
Bij plaatsing goede service en uitleg.

Duncan Stiphout

Showroom in Waalre bezocht en daar goede uitleg gekregen over de modellen, installatie, onderhoud en aanbiedingen. Een week later de knoop doorgehakt en in het kantoor van Waalre de offerte...

coppens rené

Heel tevreden, de uitleg het onthaal en de levering waren perfect, zeker de uitleg over de jets met nek en schoudermassage daarmee wisten we direct welke jaccuzi het beste voor ons was