Brouwer

Zeer deskundig advies geven. Levering verliep vlot. Aan de telefoon snel geholpen met je vraag.

Pascal Debie

Ik heb zowel het verkooptraject als de levering van mijn jaccuzzi als prettig en professioneel ervaren. Eerlijke verkoper en geen druk om tot de deal over te gaan. De levering door de 2 mannen was... Ik heb zowel het verkooptraject als de levering van mijn jaccuzzi als prettig en professioneel ervaren. Eerlijke verkoper en geen druk om tot de deal over te gaan. De levering door de 2 mannen was prettig en ze gingen pas weg voordat alles goed was.

Roel Selten

Heerlijke spa bij bubbelkoning gekocht, wij zijn goed door hen geadviseerd vooral over welk formaat en indeling. Leuke is ook dat we de spa volledig zelf konden kiezen naar onze wensen. De levering... Heerlijke spa bij bubbelkoning gekocht, wij zijn goed door hen geadviseerd vooral over welk formaat en indeling. Leuke is ook dat we de spa volledig zelf konden kiezen naar onze wensen. De levering was op tijd en de monteur had alles binnen no-time aan de praat. Tevens vond ik het fijn dat ik alle onderhoudsspullen er direct bij kreeg. Kortom goede service en ik zou zeker terug komen!

Andre van Zegveld

Dit is de derde jacuzzi die we kopen bij de bubbelkoning. Service is enorm goed. Bij een vorig defect kwamen ze meteen om een pomp om te wisselen. Vakmensen !!

Ruud van Maasakkers

Top service, ze sluiten alles netjes aan en ook als je na de levering nog vragen hebt dan nemen ze echt de tijd voor je en leggen alles rustig uit.

Willem

Heldere prijzen op de website, goede korting en duidelijk uitleg in de winkel en monteur. Flexibele levering en tot dusverre zijn we dik tevreden over de kwaliteit van het bad.