Els vermeulen

Heel goede ervaring. Heel behulpzaam en eerlijk bij het kiezen. Correcte service

Claeys. Patrick

Perfecte service en top persoon met kennis van zijn vak Die de levering deed van mijn Spa

Rijkers

Hij belde netjes op dat hij wat later kwam. Duidelijke communicatie met de andere hulp troepen om het bad te plaatsen.

Christiaens Wesley

Aangezien de covid situatie hebben wij alles via mail geregeld. Van aankoop tot levering verliep alles prima. We hadden nog een klein probleempje met één van de speakers en elektrische aansluiting,... Aangezien de covid situatie hebben wij alles via mail geregeld. Van aankoop tot levering verliep alles prima. We hadden nog een klein probleempje met één van de speakers en elektrische aansluiting, ook dit werd snel en professioneel verholpen. Kortom uitstekende ervaring met snelle dienst na verkoop!!
Credits aan de installateur(spijtig genoeg zijn naam vergeten) en aan de technieker Boudewijn!!!

Bianca De Neve

Ondermaatse bereikbaarheid van het bedrijf

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Bianca,
Beste Bianca,
Mijn excuses hiervoor. Het klopt dat wij op het moment wat minder goed bereikbaar zijn. Dit heeft te maken dat het op het moment extreem druk is bij ons. Daarnaast hebben wij vanwege de corona periode een aantal mensen die niet kunnen werken. Wij doen er echter alles aan om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Indien ik nog iets voor u kan betekenen hoor ik dit graag. U kunt mij rechtstreeks bellen of mailen.
Groeten Michiel
+31612593287
michiel@bubbelkoning.nl

Joran Van Cutsem

Vandaag onze Manhattan in ontvangst mogen nemen. Snelle installatie, grondig uitgelegd hoe we de spa moeten onderhouden en gebruiken. Bubbelkoning zeker aan te raden!

Marcel

Ik heb ervaring met de 2 broers uit Neede die voor de bubbelkoning spas leveren.. ga hier niet naar toe! Ze hebben echt geen idee waar ze het over hebben. En proberen je aan alle kanten extra kosten... Ik heb ervaring met de 2 broers uit Neede die voor de bubbelkoning spas leveren.. ga hier niet naar toe! Ze hebben echt geen idee waar ze het over hebben. En proberen je aan alle kanten extra kosten in rekening te brengen. Achteraf bleek er qua aansluiting van de spa vanalles mis, tevens totaal verkeerd geinformeerd over hoe de waterbehandeling werkt, prijs afspraak met benodigde kraan ten tijde van levering duurder dan afgesproken en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het zijn 2 slechte verkopers zonder enige juiste kennis..

Ik snap echt oprecht niet dat bubbelkoning met die 2 prutsers in zee is gegaan.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste,
Beste,
Zoals u bij ons op de website kunt zien werken wij al ruim 2 jaar niet meer met deze Locatie. Voortaan zijn al onze vestigingen in eigen beheer en zijn wij niet meer afhankelijk van derden partijen. Zo is het voor ons gemakkelijker dat er geen onzin meer word verkocht. Indien er nog dingen zijn die opgelost moeten worden of u wilt eerlijk advies kunt u dit sturen naar michiel@bubbelkoning.nl of u kunt mij rechtstreeks bellen op 0612593287.
Michiel Broker

Michel

Alleen maar positieve ervaring. Van showroom tot levering uitstekend door Lynn geholpen. Plaatsing zonder problemen en vakkundig door Rigan.

Paolo de Winter

Vandaag onze Malibu gold mogen ontvangen. Super geïnformeerd door Sil in Amersfoort. Installatie gedaan door Rigan. Onwijs aardige man. Neemt de tijd om je alles uit te leggen en is ook in voor een... Vandaag onze Malibu gold mogen ontvangen. Super geïnformeerd door Sil in Amersfoort. Installatie gedaan door Rigan. Onwijs aardige man. Neemt de tijd om je alles uit te leggen en is ook in voor een lolletje. Kortom wij zijn onwijs blij met dit bedrijf.

Maarten Sohie

Dit is de tweede keer dat we een jacuzzi bestellen bij Bubbelkoning en we zijn weer zeer tevreden over hun service.