Claassen Luc

Via de website konden wij de eerste informatie in ons zoeken makkelijk vinden. Het bezoek aan de toonzaal was vlot, hartelijk, met een degelijke uitleg van verkoopster Pelin Cibli. Ook toen we... Via de website konden wij de eerste informatie in ons zoeken makkelijk vinden. Het bezoek aan de toonzaal was vlot, hartelijk, met een degelijke uitleg van verkoopster Pelin Cibli. Ook toen we bijkomende info nodig hadden ifv de aansluiting. De gemaakte afspraken werden gevolgd en de plaatsing verliep onder deskundigheid van Sander uiterst vlot. Wij hebben ook de indruk dat de nazorg indien noodzakelijk/wenselijk ook in alle vriendelijkheid waargemaakt kan worden.

Heleen

Gisteren stond Rens stipt op het afgesproken tijdstip voor de deur met onze jacuzzi. Wat een fijne, behulpvaardige monteur die alles gedaan heeft om het bad naar onze wensen te installeren. Wij... Gisteren stond Rens stipt op het afgesproken tijdstip voor de deur met onze jacuzzi. Wat een fijne, behulpvaardige monteur die alles gedaan heeft om het bad naar onze wensen te installeren. Wij vinden Bubbelkoning een topbedrijf!

Fam. Ottevaere-verstraete

Deze week onze Melbourne swimspa in ontvangst genomen! Top ervaring. Alles volgens planning uitgevoerd, op afgesproken tijdstip! Kraanbedrijf was super geregeld!
Graag ook onze speciale dank...
Graag ook onze speciale dank aan Rigan, technieker van Bubbelkoning! Top kerel! Steeds met de glimlach, prima uitleg en tips ontvangen!
Belde ons de volgende dag nog even om te horen of alles naar wens verloopt met de swimspa!
Ondertussen met het ganse gezin al kunnen genieten!! Heerlijk!

Familie Ottevaere-Verstraete.

Gerrit

Vandaag onze jacuzzi ontvangen en geplaatst door monteur Fabio.
We kregen keurig een telefoontje van hem om aankomsttijd te melden. Fabio werkt secuur en snel ook goede uitleg van hem.
De...
Vandaag onze jacuzzi ontvangen en geplaatst door monteur Fabio.
De werkgever kan trots op hem zijn.
We zijn erg blij met de jacuzzi!

Mulder

Erg professioneel, denken goed mee, komen afspraken na en de uitleg is top!
Ondanks de drukke periode, snelle levering.