Heleen

Gisteren stond Rens stipt op het afgesproken tijdstip voor de deur met onze jacuzzi. Wat een fijne, behulpvaardige monteur die alles gedaan heeft om het bad naar onze wensen te installeren. Wij... Gisteren stond Rens stipt op het afgesproken tijdstip voor de deur met onze jacuzzi. Wat een fijne, behulpvaardige monteur die alles gedaan heeft om het bad naar onze wensen te installeren. Wij vinden Bubbelkoning een topbedrijf!

Fam. Ottevaere-verstraete

Deze week onze Melbourne swimspa in ontvangst genomen! Top ervaring. Alles volgens planning uitgevoerd, op afgesproken tijdstip! Kraanbedrijf was super geregeld!
Graag ook onze speciale dank...
Graag ook onze speciale dank aan Rigan, technieker van Bubbelkoning! Top kerel! Steeds met de glimlach, prima uitleg en tips ontvangen!
Belde ons de volgende dag nog even om te horen of alles naar wens verloopt met de swimspa!
Ondertussen met het ganse gezin al kunnen genieten!! Heerlijk!

Familie Ottevaere-Verstraete.

Gerrit

Vandaag onze jacuzzi ontvangen en geplaatst door monteur Fabio.
We kregen keurig een telefoontje van hem om aankomsttijd te melden. Fabio werkt secuur en snel ook goede uitleg van hem.
De...
Vandaag onze jacuzzi ontvangen en geplaatst door monteur Fabio.
De werkgever kan trots op hem zijn.
We zijn erg blij met de jacuzzi!

Mulder

Erg professioneel, denken goed mee, komen afspraken na en de uitleg is top!
Ondanks de drukke periode, snelle levering.

van quickenborne stefan

Snelle feedback, correct en goede installatie, prima service

Van Tendeloo Steven

Wegens corona-virus was de winkel in Belgie gesloten, via mail en telefoon perfect te woord gestaan om ons verder te helpen. SPA is perfect geïnstalleerd, ook de kraan om de SPA over het huis te... Wegens corona-virus was de winkel in Belgie gesloten, via mail en telefoon perfect te woord gestaan om ons verder te helpen. SPA is perfect geïnstalleerd, ook de kraan om de SPA over het huis te tillen was door hun perfect geregeld.