Joris Theiner

Bubbelkoning heeft ons goed advies gegeven, altijd snel en duidelijk de vragen beantwoord en de plaatsing was vakkundig uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Bas van den Engel

Wij hebben een uitstekende indruk van het bedrijf. Zowel bij de aankoop als bij de installatie verliep alles vlot naar wens. In de winkel een goede uitleg w.b. mogelijkheden, waarbij onze wensen...

Goris Zeger

Zeer goede ervaring, goede service, goede kwaliteit van de spa.

Tom Daneels

Vlotte omgang en duidelijke uitleg. Vriendelijk en hulpvaardig. Nadeel: bij installatie slechts 1 technieker (2 zouden voorzien zijn), wat de installatie vermoeilijkte.

Petra Spelters

Prima uitleg in de winkel, installatie was helemaal ok, met goede uitleg over gebruik en onderhoud

Scott Gale

Prettige ervaring met het verkopen, bezorgen en installeren van onze spa!

Rietje Cluckers

Ik wou al een tijdje een jacuzzi wegens spierproblemen maar mijn man had een beetje schrik voor de extra kosten aan water en elektriciteit. Ik was me bewust dat ik niet direct het goedkoopste model...

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte mevrouw Delbarre- Cluckers
Dank voor uw mooie en zeer uitgebreide recensie! Vinden wij erg leuk om terug te lezen.
Team Bubbelkoning

wils

Gedetailleerde uitleg bij de verkoop en installatie. Er ontbraken enkele schroefjes, maar die werden nagestuurd.

Willy Janssens

De gemaakte afspraken werden perfect nageleefd. Ook de vragen die na de installatie van de spa nog gesteld werden, zijn steeds correct beantwoord.

Frans Cortenbach

Duidelijke info, weten waarover jullie het hebben