van Delft - De Smet

Werken mee bij de datum van levering, hele goede monteur (Fabio), denkt mee bij plaatsing, snel geïnstalleerd, goed uitleg!

C.B.

Geleverd zoals afgesproken. Vriendelijk personeel. Komt afspraken na. Vertrekken pas als alles goed werkt.

Olaf

Zijn goed geholpen, goed advies, lange levertijd opgegeven, uiteindelijk1 maand eerder de installatie, welke SUPER is gegaan, goede uitleg en keurig netjes gewerkt, alles opgeruimd. Een absolute... Zijn goed geholpen, goed advies, lange levertijd opgegeven, uiteindelijk1 maand eerder de installatie, welke SUPER is gegaan, goede uitleg en keurig netjes gewerkt, alles opgeruimd. Een absolute aanrader!

Tim Tuboville

Uiterst onbetrouwbaar bedrijf: doen ook niet aan enige vorm van klantenservice! Ik wacht nu al sinds eind juli op kussens voor de jacuzzi - kussens die ten tijde van de bestelling wel degelijk 'op... Uiterst onbetrouwbaar bedrijf: doen ook niet aan enige vorm van klantenservice! Ik wacht nu al sinds eind juli op kussens voor de jacuzzi - kussens die ten tijde van de bestelling wel degelijk 'op voorraad' op hun webshop werden aangeduid. Bij de levering bleken deze dan plots niet op voorraad. Maar ze zouden 1 à 2 weken later nagestuurd worden, dat beloofde toch het handgeschreven (!) 'kattebelletje' dat rest van de levering vergezelde... Na 1,5 maand niets gezien of gehoord te hebben van Bubbelkoning, toch maar eens zelf contact opgenomen. Opnieuw werd gezegd dat de kussens nog niet op voorraad waren en dat ze uiterlijk op 1 oktober zouden geleverd worden. We zijn nu al weer 2 weken voorbij die deadline: opnieuw niets van communicatie en uiteraard ook nog geen levering gehad... ofwel is dit amateurisme ofwel totale minachting voor de klant. Van mij zien ze in ieder geval nooit nog een bestelling!

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Tim,
Beste Tim,
Bedankt voor uw bericht. U heeft helemaal gelijk. Ik heb direct contact opgenomen met de mensen van het magazijn. Normaal gesproken worden mensen geïnformeerd over de status van hun bestelling, Echter door een systeem fout kregen wij geen update van de mensen die wij moesten berichten. Dit euvel is nu gelukkig opgelost.
Dan hebben we afgelopen periode wat problemen gehad met onze toeleveranciers voor het aanleveren van bepaalde producten. Gelukkig zijn de kussens eindelijk bij ons binnen gekomen en direct naar u verstuurd. Inmiddels zijn deze toeleveringsproblemen ook opgelost. Misschien dat u mij kunt mailen dan ga ik kijken of ik u een kleine tegemoetkoming kan sturen.
Michiel@bubbelkoning.nl