Vandenameele Peter

Geen enkele negatieve ervaring over de bubbelkoning . Afspraken worden goed nageleverd.

Heymans marc

Correcte service,vriendelijk,goede uitleg over werking spa, belangrijk,ook behulpzaam na de verkoop.

Eric Huijsmans

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen tijdens onze oriëntatie en uiteindelijke bestelling. De verkoper was technisch onderlegd en straalde vertrouwen uit. Uiteindelijke plaatsing ging vlot en...

R.Molenaar

Goede informatie voorziening en vriendelijke mensen - denken mee op veel niveaus.

Wesley Vande Kerkhove

Niets was teveel voor de verkoper te Waregem hij antwoorde met een glimlach op onze vele vragen. Service bij plaatsing was top?.

Cardo Fysiotherapie

Beste Jeroen,

Langs deze weg wil ik toch graag even een mening geven over jullie service level.
Ik heb lang getwijfeld over de aankoop van mijn Jacuzzi, mede vanwege het feit dat...

Luc

Wij zijn in afwachting van de levering en plaatsing van een infraroodcabine, spijtig dat er problemen zijn bij de leverancier aan Bubbelkoning . Hopelijk komt begin Mei alles in orde en kunnen we...

Reactie Bubbelkoning.nl:

Het klopt inderdaad dat er een flinke vertraging is ontstaan op dit model wat u heeft besteld.
Wij hebben inderdaad wat steken laten liggen door u niet optijd op de hoogte te stellen van de vertraging. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Er is een nieuwe afspraak ingepland en ik heb u mijn persoonlijke mobiel nummer gegeven zodat wij vanaf nu direct contact kunnen hebben.
Michiel Broker
Zaakvoerder