Dannenberg

Super snel, en super goed geïnstalleerd, wij hebben een sauna en jacuzzi. Wij zijn zeer tevreden

Bart en Sandra Wynants-Mertens

Uitstekende medewerkers, prima begeleiding bij de verkoop en de schitterende installatie. Hartelijk dank aan Pelin en Regan

Mathieu Vandevelde

Vriendelijke verkoper, onprofessionele leveraar

Fam Damen

Prima uitleg bij verkoop & stipt geleverd volgens planning. Speciale dank aan Regan voor de installatie & uitleg. Een medewerker om te koesteren.

Lotte Foole

Goede sortering kwaliteitsprodukten . Bij levering 1 goede installateur en 1 chaotische medewerker . Uiteindelijk alles goed gekomen

Katy Devroey

Zeer vriendelijke, niet opdringerige verkoop. Er wordt rekening gehouden met je vooropgestelde budget. Levering en installatie volgens afspraak verlopen.

Valcke.etienne@belgacom.net

Goede ondfanks goed gesprek

Leon Heinemans

Prima voorlichting in de showroom, heldere afspraken en top service bij levering en installatie. 4,5 ster omdat nog moet blijken hoe de service zal zijn in de toekomst.

Claassen Luc

Via de website konden wij de eerste informatie in ons zoeken makkelijk vinden. Het bezoek aan de toonzaal was vlot, hartelijk, met een degelijke uitleg van verkoopster Pelin Cibli. Ook toen we... Via de website konden wij de eerste informatie in ons zoeken makkelijk vinden. Het bezoek aan de toonzaal was vlot, hartelijk, met een degelijke uitleg van verkoopster Pelin Cibli. Ook toen we bijkomende info nodig hadden ifv de aansluiting. De gemaakte afspraken werden gevolgd en de plaatsing verliep onder deskundigheid van Sander uiterst vlot. Wij hebben ook de indruk dat de nazorg indien noodzakelijk/wenselijk ook in alle vriendelijkheid waargemaakt kan worden.