Van wezep

Uitstekende service goed prijs kwaliteit verhouding

Jan Komen

Geweldig goede voorlichting en perfekte service bij aflevering

FINN MICHAEL

Erik is een zeer goeie verkoper die correct advies geeft.

Hans

We kwamen in April binnen bij de Bubbelkoning ( zonder enige ervaring met Spa's) en werden super geholpen. Goede uitleg, en binnen no time een keuze gemaakt. Geleverd werd de SPA in Augustus. En we... We kwamen in April binnen bij de Bubbelkoning ( zonder enige ervaring met Spa's) en werden super geholpen. Goede uitleg, en binnen no time een keuze gemaakt. Geleverd werd de SPA in Augustus. En we hebben er nu al veel plezier van gehad. Kleinde probleempjes worden meteen opgelsot. Zo waren de clipjes kapot gegaan, werden nagestuurd zodner rekening!! Een super bedrijf, no nonsense

Richard

Aankoop en levering liep erg voorspoedig. Nette monteur (Regin). Prima geregeld allemaal.

Esther Groeneveld

Super positieve , behulpzame en kundige bezorger .
Zeker aan te bevelen

Bart De Leeuw

We zijn nu een maand in het bezit van een zwemspa Sydney. De verkoper (Erik) was zeer straight forward, eerlijk en luisterde goed naar onze wensen. Hij had een duidelijke mening op basis van zijn... We zijn nu een maand in het bezit van een zwemspa Sydney. De verkoper (Erik) was zeer straight forward, eerlijk en luisterde goed naar onze wensen. Hij had een duidelijke mening op basis van zijn jarenlange ervaring. Wij zijn heel tevreden over het verkoopproces, de levering en de nazorg. Typisch heb je nog enkele opvolg vragen en deze werden heel vriendelijk en snel beantwoord. De zwemspa voldoet perfect aan de verwachtingen. super kwaliteit!

Jan Bouckaert

Heel sympathieke verkoper en duidelijke uitleg bij aankoop. Service en plaatsing was.dik in orde en uitleg was ook prima. Enig minpuntje is dat jacuzzi na 3 dagen is uitgevallen. Ik hoop dan ook... Heel sympathieke verkoper en duidelijke uitleg bij aankoop. Service en plaatsing was.dik in orde en uitleg was ook prima. Enig minpuntje is dat jacuzzi na 3 dagen is uitgevallen. Ik hoop dan ook dat de service even goed en snel is al voorheen.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Hallo Jan,
Wat vervelend. De planning zal vandaag contact opnemen zodat het deze week nog word opgelost. Onze excuses voor het ongemak.