Nicolas Parmentier

Ok, iets meer uitleg bij spa zou welkom geweest zijn.
Geurpotje is niet te gebruiken...? Klopt dit wel ?
Onlangs komt er op scherm check ph waarde, hierover geen uitleg gekregen.

De Cnodder Marc

Na 3x de showroom te bezoeken en zeer goede uitleg was onze beslissing snel gemaakt om een jacuzzi aan te schaffen. We hebben ook geen andere bedrijf bezocht waar jacuzzi's verkocht werden. We zijn... Na 3x de showroom te bezoeken en zeer goede uitleg was onze beslissing snel gemaakt om een jacuzzi aan te schaffen. We hebben ook geen andere bedrijf bezocht waar jacuzzi's verkocht werden. We zijn van mening dat een bedrijf in de buurt bet er kunt laten langskomen als er problemen optreden over de aankoop.

PEETERS STEVEN

Zeer positief.
klantvriendelijk, duidelijke uitleg gekregen

Pascal Hubeau

Goed gevoel bij verkoper in de showroom. Ook de plaatser was heel erg in de weer om alles in orde te krijgen. Hij nam zijn tijd om alles uit te leggen en we waren de laatste klant die dag.

Michel Dellaert

Vriendelijke ontvangst bij bestelling, ruime professionele uitleg en correcte afspraken. Goede technische ondersteuning.

Mich

Via collega's zijn wij terecht gekomen bij jullie firma.

Marina Meurs

Supper geweldig ik wil hem niet meer missen

Van Puyvelde Nancy

Een zeer goeie service. De technieker was zeer vakkundig.

Mary-Anne Gitmans-Bos

We wisten via vrienden dat jullie goed werk leveren, onmogelijkheden. En dan komt de jacuzzi thuis. Ook degene die de jacuzzi bracht gaf zeer goede uitleg over de do's en don'ts,
Dus zeer...
Dus zeer tevreden over het hele traject.