Nele

Positieve ervaring in toonzaal en bij monteur aan huis

Verniers

Nederlandse communicatie, heel vlotte verkoper. Ook de plaatser heel vlot in omgang. Wat meer tijd voor vragen na plaatsing was wel wenselijk.

j keltjens

Lang moeten wachten 17 dagen op stoorings monteur wel in garantie nieuwe heater geplaats 030uur bezig geweest ongeveer was wel net voor kerst vakantie gemeld 21 dec dus ja vakantie van bedrijf maar... Lang moeten wachten 17 dagen op stoorings monteur wel in garantie nieuwe heater geplaats 030uur bezig geweest ongeveer was wel net voor kerst vakantie gemeld 21 dec dus ja vakantie van bedrijf maar ja als klant wil je graag dat het op gelost is of word maarja nu weer op gelost

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte heer Keltjens,
Geachte heer Keltjens,
Ik begrijp het probleem. U heeft inderdaad te lang moeten wachten op onze storingsmonteur. U heeft de melding gedaan precies in de vakantie periode, daarnaast hadden we helaas ook nog een zieken monteur zodat de wachttijd iets langer was als normaal. Zodoende bij deze onze excuses, ik zal u komende dagen een kleine verrassing toesturen als goedmakertje.
met vriendelijke groet,
Michiel Broker

keltjens

Nou als je stooring hebt helpen je meeteen via mail dan op service moet je dan meer als 3 weken wachten he probleem he 3 weken geen gebruik maken van jacuzzi dan is die dus groen van algen en kan ik... Nou als je stooring hebt helpen je meeteen via mail dan op service moet je dan meer als 3 weken wachten he probleem he 3 weken geen gebruik maken van jacuzzi dan is die dus groen van algen en kan ik water weer weg gooien als die niet bevriest 24 5 2018 bij bubbelkoning gekocht vorige keer storing 3 maanden werd me verteld voor monteur kwam werd 1 dag toen gelukig nu dus 17 dagen voor er een monteur beschibaar is nee zit nog garantie op 2 jaar en dan ga ik wel naar een bedrijf dat service leverd 24 / 7 via mail ja verder hopeloos dus ik gebruikte hem elke dag kan ik nu wel vergeten he heater lekkage en zekering vliegt er steeds uit
met vriendelijk groet j.keltjens@gmail.com 20 12 2019 gemeld monteur komt 7 jan 2020 helemaal blij noooooooottttttttttttttttt

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte meneer Keltjens,
Geachte meneer Keltjens,
U heeft deze storing gisteren ( vrijdag 20-12) bij ons gemeld. U eiste met een hoop geschreeuw dat wij dezelfde dag of de dag erna op zaterdag het moesten oplossen.
Al lossen wij natuurlijk de storingen ook het liefst zo snel mogelijk op was het op deze dagen voor ons helaas niet mogelijk. ( Ook vanwege de kerst vakantie periode)
U gaf aan dat u niet thuis bent vanwege uw vakantie tm 1 januari, maar ook de daarop volgende week wilde u weer geen vrije dag opnemen van uw werk.
Ik begrijp dat het vervelend is als uw mooie spa service moet hebben maar hoe u reageert naar ons personeel vind ik echt buiten proporties. Het gedreig met slechte online recensies heeft bij ons totaal geen nut. Omdat wij ons personeel ook rust en vakantie gunnen kunnen wij helaas geen 24/7 service verlenen aan 10.000+ klanten in geheel Nederland en België.
Ik wens u alvast een fijne vakantie toe en ik hoop dat u alvast wat in de kerst stemming komt.
Michiel Broker
Zaakvoerder