Frank van der Cruysen

Na enkele leveranciers van spa’s te hebben bezocht, viel onze keuze op BubbelKoning. De persoonlijke behandeling (op gepaste wijze gezien de corona maatregelen) beviel ons erg goed. Niet “de duurste... Na enkele leveranciers van spa’s te hebben bezocht, viel onze keuze op BubbelKoning. De persoonlijke behandeling (op gepaste wijze gezien de corona maatregelen) beviel ons erg goed. Niet “de duurste en uitgebreidste” willen verkopen, maar het juiste advies, wat afgestemd is op onze lichamen en wensen.
Complimenten !!

knigge

Verkoop was duidelijk, montage kan minder gehaast en niet zo lomp

M.J.A. de Rijk

Ben zeer tevreden met de aankoop en plaatsen van de jacuzzi.
Over de monteur ben ik ook zeer tevreden ( petje af) evenals de service die door jullie werden nagekomen.
Bij deze wil ik er...
Ben zeer tevreden met de aankoop en plaatsen van de jacuzzi.
Bij deze wil ik er nog erbij zeggen, dat ik gezien de omstandigheden van mij, bij de planning van datum eerste datum levering jacuzzi, door jullie , chapeau, rekening werd gehouden.
De jacuzzi kon toch n.a.v. een telefonisch (fijn) gesprek op korte tijd geleverd worden en er werd tevens rekening gehouden met mijn toestand waarin ik verkeerde.
Nogmaals chapeau en bedankt allen die dit voor mij hebben kunnen regelen.
Mijn dochter en ik genieten er ontzettend van.

Fam Venema

Open en eerlijk advies, kijken goed naar de klant en hun wensen.

Edwin

Goed, mag wel wat meer uitleg voor onderhoud.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Hallo Edwin,
Bedankt voor je review. Kun je mij een mail ( michiel@bubbelkoning.nl) sturen dan zorg ik dat je de benodigde uitleg krijgt over het onderhoud.
Met vriendelijke...
Hallo Edwin,
Michiel Broker

Marc Andries

Goede uitleg in de winkel in Genk, vroeger geleverd dan voorzien. Technieker super correct, belde me op voorhand om aan te geven wanneer hij bij mij zou zijn, goed advies en uitleg gekregen die dag... Goede uitleg in de winkel in Genk, vroeger geleverd dan voorzien. Technieker super correct, belde me op voorhand om aan te geven wanneer hij bij mij zou zijn, goed advies en uitleg gekregen die dag en ook netjes geplaatst en aangesloten.