FlorisJan Wijnveldt

In de winkel in Alphen was het te druk, liep slechts 1 medewerker, was uiterst vriendelijk maar gehaast. Gelukkig hadden wij zelf al voorwerk gedaan en toen via de mail tot bestelling genomen. In de winkel in Alphen was het te druk, liep slechts 1 medewerker, was uiterst vriendelijk maar gehaast. Gelukkig hadden wij zelf al voorwerk gedaan en toen via de mail tot bestelling genomen.
De plaatsing zelf verliep soepel, maar monteur was wel bijzonder. Wij zijn zeer tevreden hoe de directeur dit met ons heeft besproken. Uiteindelijk zeer tevreden en voor ons een betrouwbaar bedrijf. Dus aanrader.

Geerts Luc

Zeer goed, alles volgens afspraak
Plaatsing was iets later maar dit kwam door klant voor mij

Michael

Na oriëntatie bij andere bedrijven mede op basis van goede reviews naar de showroom in de buurt van Veghel gereden. Wat ons vooral aansprak, waren de goede ervaringen met de aftersales. In de... Na oriëntatie bij andere bedrijven mede op basis van goede reviews naar de showroom in de buurt van Veghel gereden. Wat ons vooral aansprak, waren de goede ervaringen met de aftersales. In de showroom heldere uitleg gekregen. Levering en installatie is prima verlopen, goede uitleg gehad over gebruik en onderhoud en genieten nu als een koning in onze jacuzzi.

Anouk

Vanaf de aankoop tot het leveren en installeren van de jaccuzi, is alles perfect verlopen. fijne en aardige monteur die de jacuzzi heeft geïnstalleerd en alles werd perfect uitgelegd. Wij zijn er... Vanaf de aankoop tot het leveren en installeren van de jaccuzi, is alles perfect verlopen. fijne en aardige monteur die de jacuzzi heeft geïnstalleerd en alles werd perfect uitgelegd. Wij zijn er heel blij mee en genieten er volop van.

Natascha Boreas

We gingen in juni 2021 naar de bubbelkoning Genk. We werden heel goed geholpen door de verkoopster. Helaas konden we de jaccuZi niet meteen plaatsen, zonder extra kosten werd de jaccuZi opgeslagen.... We gingen in juni 2021 naar de bubbelkoning Genk. We werden heel goed geholpen door de verkoopster. Helaas konden we de jaccuZi niet meteen plaatsen, zonder extra kosten werd de jaccuZi opgeslagen. April 2022 kwam de monteur met de jaccuZi, ook toen werd alles goed aangesloten en uitgelegd. Ook op vragen die we hebben gesteld tussendoor via mail kregen we ook meteen duidelijk antwoord. In het kort was alles van A tot Z dus top geregeld. We zullen de bubbelkoning dan ook zeker aanraden bij vrienden en familie.