Joris Theiner

Bubbelkoning heeft ons goed advies gegeven, altijd snel en duidelijk de vragen beantwoord en de plaatsing was vakkundig uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Bas van den Engel

Wij hebben een uitstekende indruk van het bedrijf. Zowel bij de aankoop als bij de installatie verliep alles vlot naar wens. In de winkel een goede uitleg w.b. mogelijkheden, waarbij onze wensen... Wij hebben een uitstekende indruk van het bedrijf. Zowel bij de aankoop als bij de installatie verliep alles vlot naar wens. In de winkel een goede uitleg w.b. mogelijkheden, waarbij onze wensen gehoord werden en we het juiste product konden uitkiezen.
De installatie bij ons in de achtertuin verliep soepel met een prima uitleg. Wij waarderen Kevin om zijn flexibiliteit en inzet om het bad op de goede plek te krijgen en vlotjes te installeren.

Goris Zeger

Zeer goede ervaring, goede service, goede kwaliteit van de spa.

Tom Daneels

Vlotte omgang en duidelijke uitleg. Vriendelijk en hulpvaardig. Nadeel: bij installatie slechts 1 technieker (2 zouden voorzien zijn), wat de installatie vermoeilijkte.

Petra Spelters

Prima uitleg in de winkel, installatie was helemaal ok, met goede uitleg over gebruik en onderhoud

Scott Gale

Prettige ervaring met het verkopen, bezorgen en installeren van onze spa!

Rietje Cluckers

Ik wou al een tijdje een jacuzzi wegens spierproblemen maar mijn man had een beetje schrik voor de extra kosten aan water en elektriciteit. Ik was me bewust dat ik niet direct het goedkoopste model... Ik wou al een tijdje een jacuzzi wegens spierproblemen maar mijn man had een beetje schrik voor de extra kosten aan water en elektriciteit. Ik was me bewust dat ik niet direct het goedkoopste model moest aanschaffen om aan al onze criteria te voldoen. Met al mijn vragen ben ik naar Bubbelkoning in Waregem gestapt.
Daar ben ik ontzettend goed geholpen door een heel professionele verkoper, Eric. Hij nam de tijd om mij te woord te staan en eerlijk te antwoorden, wat ik heel belangrijk vind. Eigenlijk had ik door hem direct een goed gevoel om met deze firma in zee te gaan.
De volgende dag had ik al direct een offerte en een zeer aangename korting op het model dat mij aanstond. Toen ik hem mailde met nog enkele vragen, kreeg ik hierop direct respons. Het was niet moeilijk om mijn man te overtuigen omdat dit model heel energiezuinig is en we ervan overtuigd waren dat de service achteraf ook in orde zou zijn.
We maken elke dag gebruik van onze jacuzzi net voor het slapengaan. Ja, ja, ook mijn sceptische man is verliefd geworden op het ding. We slapen veel beter en ik voel mijn spieren ontspannen na een harde dag werken.
Het enige waarover we spijt hebben, is dat we onze spa niet eerder hebben aangekocht.
Dank je wel aan alle medewerkers van Bubbelkoning.
Familie Delbarre-Cluckers

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte mevrouw Delbarre- Cluckers
Dank voor uw mooie en zeer uitgebreide recensie! Vinden wij erg leuk om terug te lezen.
Team Bubbelkoning

wils

Gedetailleerde uitleg bij de verkoop en installatie. Er ontbraken enkele schroefjes, maar die werden nagestuurd.

Willy Janssens

De gemaakte afspraken werden perfect nageleefd. Ook de vragen die na de installatie van de spa nog gesteld werden, zijn steeds correct beantwoord.

Frans Cortenbach

Duidelijke info, weten waarover jullie het hebben