Hans Amende

Slecht, komen afspraken niet na.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Hans,
Beste Hans,
Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze transporteur UPS. Wij hebben uw webshop bestelling van uw kussen 2 dagen na ontvangst verstuurd naar het adres wat u hebt opgegeven.
Voor onze transporteur UPS zijn deze dagen erg hectisch. Helaas is het hun niet gelukt om uw pakket voor kerst bij u af te leveren, en staat het voor vandaag op de planning.
U heeft in uw mail een track and trace gekregen om uw pakket te volgen.
Toch wil ik een fijne kerst en een zeer gelukkig nieuwjaar wensen.
Michiel Broker

Romont Cyrill

Très professionnelle. Installateur et vendeur au top

Gomer

Vlotte service. Levering en installatie verliep vlekkenloos. Een absolute aanrader.

Jeroen van der Pluijm

Ook wij hebben een mooie Spa gekocht bij de Bubbelkoning. De verkoop bij het filiaal in Berlicum verliep erg prettig. De bezorging van de Spa door Fabio en Sjoerd aan huis verliep erg voorspoedig.... Ook wij hebben een mooie Spa gekocht bij de Bubbelkoning. De verkoop bij het filiaal in Berlicum verliep erg prettig. De bezorging van de Spa door Fabio en Sjoerd aan huis verliep erg voorspoedig. Ook.de installatie en uitleg door Fabio was erg vakkundig en correct. Wij zijn erg tevreden en geniet enorm van onze aankoop.

Simons Marc

Vanaf het begin perfecte en vlotte service

monique van der meer

Een ontzettende goede service ..erg vriendelijk en nemen alle tijd om te plaatsen thuis.
in een woord topservice